Brukt barneutstyr

Nurkis

Gift med forumet
som selges på bl.a Finn.no.... er det bare jeg som syns ting er veldig overpriset med tanke på at det er brukt??
Så f.eks en 3 år gammel vogn med utstyr til salgs for 5500,-..... syns det er mye for en 3 år gammel vogn jeg, litt ekstra utstyr eller ei...

Hva tenker dere? [8|]

Mye er overpriset. Det jeg syns er verst med finn.no er at folk kan selge bilseter helt uten begrensninger.. Seter som ser ut som om de skulle vært på dynga for 10 år siden selges til intetanende foreldre. [:'(][:'(]

ORIGINAL: Sicily

Mye er overpriset. Det jeg syns er verst med finn.no er at folk kan selge bilseter helt uten begrensninger.. Seter som ser ut som om de skulle vært på dynga for 10 år siden selges til intetanende foreldre. [:'(][:'(]

uff ja.... det er ille.... [>:][:o]

jeg er enig med sicily når det gjelder bilstoler, men når det gjelder overprisede ting, så er det markedet som bestemmer og det er "lov til å prøve seg"
f.eks den damen som selger vognen til 5000, hun vurderer å selge viss hun får 5000 for den, viss ikke så er det ikke verdt det å selge den og sparer den heller til en evt. nestemann.

er mye overpriset der ja.. å når det har ligget ute så lenge at annonsen går ut så er det kansje et hint om at det er for dyrt, men neeeeida dem legger det ut på nytt til samme pris. ! [:D]

Back
Topp