Bruksanvisning til bedside crib

Tussilagof

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Hjelp! Jeg har kjøpt brukt bedside crib, og fikk ikke med noen bruksanvisning. Tenkte ikke noe mer over dette, da jeg tenkte at den helt sikkert ligger ute på nett, men jeg finner den jammen ikke noe sted :O Kjøpte senga oppslått, men måtte demontere den pga. plassmangel. Er det noen som tilfeldigvis vet hvor jeg kan finne bruksanvisningen eller eventuelt har en liggende og har mulighet til å ta bilde? Kan ikke se for meg at det går bra om jeg begynner å montere på egenhånd :p
 
Vi har nettopp montert den fra Troll. Jeg har ikke bruksanvisningen, men husker kanskje nok til å forklare hvis du vil prøve uten?

Sett sammen benken først, deretter var det ganske lett.
 
Vi har nettopp montert den fra Troll. Jeg har ikke bruksanvisningen, men husker kanskje nok til å forklare hvis du vil prøve uten?

Sett sammen benken først, deretter var det ganske lett.

Det er den fra Troll jeg også har ja! Forklar gjerne om du husker. Kan jo godt være at det går knirkefritt, men av erfaring gjør det ikke det hehe ;p
 
Finn frem
- tre av delene med sprinkler: To kortsider pluss den av langsidene som ikke har "hjul."
- bunnplaten
- den nest lengste av de hvite plankene (den som ikke skal være pynt på toppen)
- fire av de mellomlange skruene.
Dette skal settes sammen til en liten benk.
 
Deretter finner du "bryteren" som skal holds den fjerde siden på plass, og fester den med to lange skruer pluss boltene med hakk til flatt skrujern. Google et bilde hvis du ikke ser hvor.

Snu senga opp ned, og skli den løse siden på plass. Her må du kanskje justere "hjulene" for at den skal gli lett.
 
Mens senga fortsatt er opp ned, finner du de pi-formede delene og sklir dem på plass under kortsidene. Fest med skruer og unbrako-muttere I den høyden dere vil. Jeg TROR at det var de lengste skruene? Sett på plass hjulene.

Snu senga og sett på pyntelistene på toppen.
 
Back
Topp