"Brukne" ribbein?!?

SuperSussi

Gift med forumet
Jeg har så vondt i sidene at jeg nesten begynner å grine! Har hatt det i 2-3 dager nå, kontinuerlig. Kjennes ut som om alle ribbeina er brukket. Var til kontroll i dag, men legen sa bare at det er fordi lille presser på, og at det kom til å bli verre. Det var jo j**** betryggende å høre ... [:'(]
Noen andre som har slike smerter, eller har hatt, og har noen gode tips til hvordan jeg kan få det bedre?
Blir det ikke bedre i løpet av uka kommer jeg nok til å sykemelde meg for dette er ille! [:(]

Stakkars, det er jo så vondt. JEg har hatt det et par ganger, men prinsessa er kjempe snil og lydig. JEg dytter henne litt forsiktig, så flytter hun seg. Nå tror jeg hun ligger med hodet nede og sparker mot magesekken.[;)]

Men det er det som er så rart. Det er ikke alltid han ligger der oppe ... Men hun sa det var musklene som strekte seg utover og masse tull. Fikk jo ikke med meg halvparten av det hun sa ... [8D]

HUff, da kommer det vel snart her og[&o].

Jeg har hatt det sånn de siste 10 ukene i hvert svangerskap [:@] Det er "bare" at presset fra babyen gjør deg øm..... [:(][&:]

Neimen stakkars deg da, det høres jo helt grusomt ut. Får håper bebisen finner en annen ligge stilling snart da. Uff det hørtes ikke noe godt ut nei. Sender deg en klem og håper det gir seg heller[:)].

har ikke begynt hos meg enda, håper det drøyer så lenge som mulig

Back
Topp