Brukket halebeinet

Nelly4

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Idag skulle eg ut med hunden min, og hadde alle hende fulle. Vi bor i en blokk uten heis, så må ta trapper. Denne gangen gikk det galt. Jeg mista balansen, og falt rett på rumpa/halebeinet uten å ta meg i mot. Av rein reaksjon reiste jeg meg fort opp igjen, og kjente at noe var galt. "Sprang" opp trappa og inn i leiligheten, hvor jeg bare falt ned i gråt og intense smerter. Samboer ble liv redd, og hastet meg til legevakten. Der ble jeg fortalt at halbeinet var brukket, og eneste jeg kunne gjøre var å ta smertestillende:( de sjekket om alt var ok med mini, og det var det heldigvis:-) jeg har det jævligt og gruer meg nå til fødselen. Er 2 uker til termin.

Uffamei :( Så uflaks :(

Bra alt var bra med den lille iallefall :)

Håper halebeinet rekker å bedre seg før fødsel, sa de noe om hvor lang tid det tok?

Ånei:/ håper det går bra med deg og at det gror fort!!!

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Å Fish! Det er ikke noe godt det! Husker når mamma brakk halebeinet, hun brukte noen uker før hun var bra igjen :/ masse god bedring til deg, og håper virkelig det gror fort!

Da vil jeh anbefale deg å IKKE sitte på rumpa nå mer før fødselen!!! For om du virkeli har knekt det vil du ha vondt e flere månder om du ikke lar det være i fred... jeh knakk halebene under fødselen i januar og sliter enda me sterke smerter!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å Fish! Det er ikke noe godt det! Husker når mamma brakk halebeinet, hun brukte noen uker før hun var bra igjen :/ masse god bedring til deg, og håper virkelig det gror fort!
Uroer meg for at det ikke har grodd før fødsel. Ta tia til hjelp, og håpe han lille holder seg inne litt til :)

Huff, hørtes ikke godt ut altså. Vondt for å sitte du da sikkert? :(
Veldig vondt for å sitte, stå, gå, bøye meg osv. Gråter hver gang je skal endre stilling. Eneste som er "behagelig" er å ligge på sia, da det ikke er belastning på halebeinet.

Veldig vondt for å sitte, stå, gå, bøye meg osv. Gråter hver gang je skal endre stilling. Eneste som er "behagelig" er å ligge på sia, da det ikke er belastning på halebeinet.

Nei og nei, for en dårlig timing :( Ønsker deg god bedring :) Slev om det er en fattig trøst. Håper den lille holder seg inne til det værste er over.

Uff da! Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg har brudd på halebein i mars og det tok ganske lenge til Jeg føler meg litt bedre. Håper det gror fort og alt bra når du skal føde.Det eneste lindring du kan gjøre er at å ta det med ro, sitt på badering billigere enn sittering og ikke løfte så tunge ting. Ønsker deg god bedring!

Huff, som om man ikke har nok med å være høygravid...
Jeg har ødelagt halebeinet flere ganger og har i det siste begynt å kjenne på smertene der igjen. Var redd for at det skulle gjøre fødselen verre og nevnte det for jordmor. Hun sa faktisk at det heller kunne virke positivt på fødselen at halebeinet allerede var litt "løst"! Trøst deg med det ;) Og god bedring!

Åh fy f... da hadde vell feige meg krevd keisersnitt trur jeg.. :o

Takk for gode tanker :-) skal ta det med ro så godt det lar seg gjøre :-) ikke så lett det heller med en tispe, en hannhund og 8 valper :-P:-P hehe

Back
Topp