Brukernavnet ditt

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Inspirert av en tråd på August-forumet, så lurer jeg på hvorfor du har valgt akkurat det brukernavnet som du har? :) Noen spesiell historie rundt det, eller er det helt tilfeldig?

Jeg valgte Mikrogram fordi jeg er utdannet innen realfag, og er veldig glad i vitenskaplige størrelser. Innenfor den kategorien er mikrogram favorittmålenheten min :P

Babydilla ligger vel egentlig i navnet hvorfor jeg valgte :p

Mannen og jeg blir kalt m&m fordi begge har fornavn som begynner på M :) derfor var det naturlig å kalle meg m&m mini da jeg ble gravid i sommer :)

Skjult fordi jeg ville være litt skjult i starten ;) heter egentlig LadyZ og tror jeg kommer til å skifte over til det nå :)

Het mummimamma før, men så kalte noen det seg bare med 3 m'er :( ble for likt. Elsker mummi :D vifsla er også en karakter derfra, men ikke så kjent :)

Måtte finne på nytt navn for å ikke bli gjenkjent, så da ble det Bellie - et av mange kallenavn min datter har :) :) (EllieBellie egentlig da, hun heter Ella <3 )

Blanding av fornavn, etternavn og fødselsår. Ganske så tørt og kjedelig når jeg tenker meg om...:rolleyes:

Aner faktisk ikke, bare for å skjule meg godt nok faktisk! :) Redd for å bli igjen kjent. Min forrige bruker "johma92" ble faktisk hakket, og jeg endte opp med pakker fra go'boken og mye annet som krever penger! Kontoen ble sperret :)
Tenkte derfor da at jeg skulle være mer kreativ med navnevalg :)

Btw, fant raskt ut hvem som hadde hakka meg. Var ett par x-venninner som var litt ivrige og nysgjerrig på hva som foregikk i livet mitt. De vet passordet mitt på face, og har mailen min. De la to og to sammen, så derfor endte jeg opp med "aprikosblomst" denne gangen tilfeldig de henger her inne.. :) Gikk raskt å skifte både mail og passord på alt på internett :)

Het egentlig studentprøver, men den var ikke så veldig langtenkt :p så da ble det palmesus fordi jeg bor i Agder og palmesus(festival) er i juli :p

Btw, fant raskt ut hvem som hadde hakka meg. Var ett par x-venninner som var litt ivrige og nysgjerrig på hva som foregikk i livet mitt. De vet passordet mitt på face, og har mailen min. De la to og to sammen, så derfor endte jeg opp med "aprikosblomst" denne gangen tilfeldig de henger her inne.. :) Gikk raskt å skifte både mail og passord på alt på internett :)
Gud så ekkelt! Det finnes virkelig ikke grenser for noen! :o

Vi ble ventende så lenge på denne babisen. Så å noen gang skulle få egen, føltes kun som en fjern drøm - Derav Dreamer:)

Det er en blanding av mannen sitt og mitt navn :)

Tja.. alt jeg prøvde var opptatt... og så tror jeg jeg så litt for mye på "Buffy the vampire slayer" når jeg var yngre.. Willow er en fra den serien. :)

Back
Topp