Bruker maigullet pute?

MyOwn

Elsker forumet
Lurer på å kjøpe en liten pute til snuppa snart.

Er det noen av deres gull som har begynt å bruke det? Evt. hvilken type og hvor kjøpte dere den?

Har ikke startet med pute her. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke det kommer til å skje på ei stund heller for han turner rundt i senga som en sprettball til tider, sover skjelden på samme sted og alt som befinner seg i senga finner fort veien ut hvis han ikke vil sove...

Vi har heller ikke startet med pute enda.

Han har pute i senga hjemme hos besteforeldrene, og når vi var der på ferie for 3 uker siden ble puten skubbet unna.

Hmm....her har lillemann brukt pute lenge. Spurte helsesøster for lenge siden og fikk beskjed om å bruke pute. Går så fint atte. Men han ligger jo sjelden på puta....ligger jo overalt i hele senga. [:)]

jepp,fra kid[;)]har gjort det tre-fire mnd tror jeg[;)]

Her bruker lillemann pute[:)] Kjøpt Junior pute på jysk. Allergo heter den. Er sånn som hindrer bakterievekst og midd. Bra for astmatikere og allergikere. (Lillemann har astma)

tja..... han krøller sammen dynen hver eneste dag til pute. Så jeg kjøpte en pute til han, men den blir bare kastet vekk.

Snuppa mi har brukt pute hele tiden hun...Men byttet babyputa med juniorpute for 3-4 mnd siden[:)]

brukt siden de var 4 mnd tror eg. No bruker de juniorpute. De har fått andungen sine fra Princess, annbefalt for allergikere og asmatikere.

Har ei pute og har hatt det siden han var ganske liten, men nå ligger han jo sjeldent på den siden han stortsett er på kryss og tvers i senga [8D] 

ja hun bruker pute, kjøpte på princess.

Har en pute i senga, ja, men den blir ikke brukt. Ender somregel opp i andre enden av senga [8D]

Ja. Synes det er så greit å bysse han når han har pute..  Tror den er kjøpt på prinsess

Hun sover faktisk ikke med dyne eller pute. Pute tør jeg for det første ikke (selv om det sikkert ikke er så farlig som jeg har fått for meg), og uansett så ligger hun over alt på en gang i den senga, så er ikke mye vits med pute. Dyne sparker hun av og nekter å sove med. Men det er ikke noe problem nå i sommermånedene, for leiligheten vår blir lett 27 grader og holder seg slik, så like greit at hun klarer å sove uten. Blir verre til vinteren, men tenker det skal gå bra om vi kjøper juniordyne[:)]

Natalie har ei juniorpute som ho alltid har på et koseteppe i stua, der har hun noen sekunders kvilepauser flere ganger i løpet av dagen. Når ho ligger oppi senga med meg, kommer ho alltid krypende opp på puta mi, så ho er helt klart klar for pute i alle fall.
I senga hennes bruker vi foreløpig bare den aller minste babydyna som pute. Fant ut at hun lå roligere med den enn med juniorputa [;)]

Her har hun brukt en ganske flat, vanlig "voksen" pute siden vinteren. Funker super-fint det også. Dekker hele kortsiden av senga. Tok den i bruk fordi hun var så tett i vinter, ikke godt å ligge helt flatt da.

Ikke begynt med pute ennå nei...

Back
Topp