Bruker du?

bruker briller..dessverre[:'(]

Skulle ønske jeg kunne brukt linser, men har for stor skjevhet på øynene så det er ikke mulig[8|]

Tar jeg av brillene klarer jeg ikke å lese det som står skrevet i trådene her, så er rimelig avhengig av brillene.

Husker før jeg fikk briller var jeg så irritert på skiltene langs veien for de var så slitte..
Og når jeg fikk brillene fikk jeg sjokk, for skiltene var ikke slitt i det hele tatt.

Da ble jeg litt skremt over at jeg hadde kjørt rundt med ett så dårlig syn[:o]

Har lesebriller,men jeg bruker de ikke... Blir så svimmel når jeg tar dem av og på så jeg orker ikke

ORIGINAL: Ariana`s mamma

Har ikke dårlig syn

Brukte lesebrille på ung skolen, men synet har gjevnet seg ut. Testet synet for 3 år siden

Begge deler. Men bruker linser på dagen og briller når jeg sitter hjemme og glor på TV [:D]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Begge deler. Men bruker linser på dagen og briller når jeg sitter hjemme og glor på TV [:D]

Samme her. Har VELDIG dårlig syn. -7 på hvert øye, så jeg er praktisk talt helt blind uten briller/linser[:'(]. I våres tok jeg motet til meg og bestilte time til operasjon. Da hadde jeg endelig råd til det også. Men, jeg fikk ikke. Han sa operasjonen ikke klarte å fikse synet helt, fordi jeg hadde for tynne hornhinner. Ble dritskuffa. Det var liksom noe jeg alltid har hatt lyst til, men som jeg nå aldri får gjort allikevel[:(].

Har ikke dårlig syn [:)]

Har veldig dårlig syn på begge øynene...bruker linser til daglig og har 6- på  begge øynene....skal jeg bruke briller så blir det 7-[:-]

Back
Topp