Bruker du vippetang?

*LillMi*

Gift med forumet
Bruker du vippetang??

Jeg vet jeg har eid en en gang, men den har bare vært til pynt i skuffen, så lurer på om "alle" bruker det, eller om det bare er for spesielt interesserte.

Bruker ikke. Hadde en gang, men vippen ble liksom rett etter to minutter...
Har litt lyst til å prøve igjen, men vet ikke om jeg gidder...?!?

Nei, det har jeg aldri hatt behov for..

Ja! emoticon

Ja, når jeg en gang i blant tar på meg sminke så bruker jeg det. Har veldig langt øyevipper, så det blir ekstra pent når jeg bruker den.

Tips til bruk, bøy vippene , for så ta på mascara, da retter de seg ikke ut igjen emoticon

Løvesnuppa skrev:
Ja! emoticon

Alvepike skrev:

Tips til bruk, bøy vippene , for så ta på mascara, da retter de seg ikke ut igjen emoticon

Joo... :(
Det er sånn jeg har gjort.

Men jeg fikk jo beskjed om at jeg ikke trengte å ta permanent den gangen det var populært,
for krøllene ville bare gå rett ut igjen etter noen dager... Irriterende da, men idag er det igrunnen greit :p

Jepp, hver dag. 

Ja

Ja,kan ikke leve uten min vippetang!!!!!!!!!!!

Ps,tips til dere som ikke får det til....VANNFAST MASCARA!!
Vanlig mascara funker ikke på mine..
Med vannfast mascara så retter de seg ikke ut igjen,men blir stående oppe..
Og husk,alltid bøy vippene når de er uten mascara...

Nei, jeg er så heldig fra naturens side at jeg har lange, bøyde vipper. Trenger derfor ikke vippetang.

nope....

Nei, gjør ikke det:)

mine vipper er bøyd i utgangspunktet, men hvis jeg mot all formodning skulle ha ligget med knyttneven min trykt inni øyet hele natta, og de derfor står og spriker omtrent, så ja, da bruker jeg det:D

Jepp har og bruker

Varmer den alltid under varmt vann før jeg bruker den jeg da, føler jeg får mer effekt av den da så er det på med mascara etterpå

LadyGodiva skrev:
Jepp, hver dag. 

Nei det gidder jeg ikke.. Her må det gå fort å smøre på noe sminke, ellers så blir jeg aldri klar på morran!!

Back
Topp