Bruker du våtservietter?

Bruker det bare ute på tur, hjemme bruker jeg tørrservietter med vann

Bruker tørre engangskluter med vann hjemme, og Natusan eller rema sine våtservietter når vi er ute.

Bruker de billige på Rena og kiwi. Aldri hatt problemer.

Bruker det på bleieskift når vi er på tur. Og etter måltid bruker jeg lillego sine på ansikt hender og spisebrett.

Til bleieskift bruker vi tørrkluter eller vanlige kluter med vann og litt babyolje ved behov, som oftest det ute på farten og (er jo ofte en vask der). Iblant er det bare våtservietter som går da, også blir det våtservietter på hendene ved matbordet som oftest da :)

Synes våtserviettene i samme merke varierer mye, plutselig er det litt endring av innhold.

Brukte hovedsakelig mesoft med vann eller olje. Hadde våtservietter på natten og i stellebagen. Sjekket alltid grønn hverdag sin anbefaling

Nei, han reagerer på absolutt alt jeg har testet på han. Får masse røde prikker der de er brukt! Så her har jeg våte tørrservietter i en beholder i stelleveska:)

Det har vi nesten aldri brukt. Hadde engangskluter, vann og olje.

Brukte libero sine på natta på frøkna, men hun ble sår av dem, så måtte ordne meg med en termos med varmt vann og en bille kaldt vann den sommeren. Vi lå nemlig i kjelleren fordi det var så varmt oppe. Så for å slippe å gå opp på badet på natta tok jeg med ned dit det vi trengte.

Etter at de slutta med bleie har vi brukt Neutral sine, hat liggende i bilen feks.

Jeg liker tørre engangskluter mye bedre, og brukte det da mine var babyer.

Nei

Vi fukter tørre stellekluter med olje og vann

Kun på farten, hjemme bruker vi papirkluter og vann. Mini blir sår av alle typer våtservietter

I blir sår av våtservietter. Vi bruker spm regel klut, men også tørre engangskluter som vi på forhånd har puttet vann og olje på :-) hadde også prpblemer med at våtserviettene tørket ut før vi fikk brukt opp pakken..

Back
Topp