Bruker du tights som bukse?

Ikke som bukse, nei. Føler det blir litt for vågalt for meg, tenker tightsen blir gjennomsiktig når jeg bøyer meg [emoji85] må ha noe over som dekker rumpa, og helst litt nedom der igjen [emoji4]

NEI!!! Når det gjelder treningstights så syns jeg faktisk rumpa kan dekkes til der også, såfremt man ikke befinner seg på trening. Jeg ser ofte truser og andre ting jeg ikke har noe interesse av å se gjennom treningstightser [emoji85]

Nei og nei

Jeg kan gå ut blant folk i treningstights, men ikke vanlig tights eller stillongs.
Har jeg på tights må jeg ha noe som dekker rumpa.

Treningstights: til nød, men foretrekker genser eller t-skjorte som går langt ned på rumpa da. Annen tights: nei, må dekke rumpa med enten tunika eller noe sånt. Stilongs er det samme, har vel en som kunne vært innafor med lang trøye, men nei. Ikke den heller. :p

Ikke som bukse, nei. Føler det blir litt for vågalt for meg, tenker tightsen blir gjennomsiktig når jeg bøyer meg [emoji85] må ha noe over som dekker rumpa, og helst litt nedom der igjen [emoji4]

Den gjør faktisk det! Har mer enn én gang sett mer enn jeg burde [emoji23]

Jeg bruker ikke tights som bukse.
Tights blir det samme som strømpebukse for meg, (såfremt det ikke er treningstights, og det bruker jeg bare når jeg skal trene :p)
og har som funksjon å skjule bena/holde meg varm under plaggene nevn i overskriften. :)
Langermet ulltrøye kan godt fungere uten noe over, men ikke ullstillongs. :p
Signerer denne! Går ofte i bare ulltrøye (kari traa sin), men aldri bare tights eller stilongs.

Bruker tights til lange gensere som omtrent blir som en lang strikketkjole/ skjorte etc.
Liker best å bruke kjole/ skjørt.

Går i treningstights på skola innimellom. Kan bruke langermet ullundertrøye som genser.
Bryr meg ikke :p

Hadde tights på i dag, men med ullkjole utenpå ;) så nei. Treningstights skjer da

Nope, ingen tights eller ullstilongs som bukse. Kun treningstights til og fra fitness senteret.
Synes ikke tights er så flaterende for rumpa jeg :P

Huff nei. Skulle tatt en alvorsprat med de som laget tightstrenden[emoji23] det er ikke pent. Treningstights syns jeg går under en annen kategori[emoji5]

Nei, men om andre velger det syns jeg det er helt ok. Så lenge de ikke er gjennomsiktige får folk ha på det de vil. Hadde følt meg litt naken uten noe over (kjole eller lang singlet)-men trives best i vanlige bukser eller skjørt, tights for meg er enten trening (da blir det noe annet), graviduniform eller tur/kosetøy.

Nei, og nei. Bruker tights, men alltid genser eller cardigan over som dekker stumpen.

Back
Topp