Bruker du tights som bukse?

87'modell

Forumet er livet
Altså uten skjørt, tunika, lang t-skjorte eller annet som dekker rumpa over?
Hva med ullundertøy, kan du finne på å gå ut av huset i bare det?

Nei.
Og nei

Jeg bruker ikke tights som bukse.
Tights blir det samme som strømpebukse for meg, (såfremt det ikke er treningstights, og det bruker jeg bare når jeg skal trene :P)
og har som funksjon å skjule bena/holde meg varm under plaggene nevn i overskriften. :)
Langermet ulltrøye kan godt fungere uten noe over, men ikke ullstillongs. :P

Nei til begge. Men treningstights kan jeg fint ende opp med å gå i ute. Gjør meg ingenting i å gå i butikken med det

Nei, bruker bare thigts inne , og dessuten er det for kaldt nå å bare gå i thigts :D

Nei, har jeg tights har jeg noe lenger over. Ullundertøy kan jeg gå i hjemme, men ikke kun stillongs ute. Overdelen kan jeg nok finne på å kun ha den, om den er litt penere. Treningstights også, men da skal jeg jo oftest trene en eller annen gang da.

Nei, ikke så lenge jeg ikke har noe som dekker rumpa :)

Nei, må ha noe over rumpa. Hvis det ikke er treningstights da[emoji4] og ikke i bare ullstilongs heller, bare hjemme.

Tights er IKKE bukse. :P Har gått med stilongs hjemme, men aldri blant folk utenfor nærmeste familie. Det ser bare ikke bra ut...

Nei. Bruker treningstights når jeg går på fjellet eneste.. Utenom det bruker jeg aldri tights.

Jeg bruker ikke tights som bukse.
Tights blir det samme som strømpebukse for meg, (såfremt det ikke er treningstights, og det bruker jeg bare når jeg skal trene :P)
og har som funksjon å skjule bena/holde meg varm under plaggene nevn i overskriften. :)
Langermet ulltrøye kan godt fungere uten noe over, men ikke ullstillongs. :P

Enig med det du skriver[emoji1305]

Kun med tunika eller kjole. Har det ikke lengre enn gang nå da.

JA! Bruker tights som bukse og kunne ikke bry meg mindre om hva andre synes om det:smiley-bounce012
Skal sies at jeg er høygravid da, og ville aldri gjort det før jeg ble gravid! Nå er det komfort først og fremst!:p

Samme her!!
Tights som bukse - kan nesten kalle det for uniformen min - rumpa kan uansett ikke lenger skjules whatsoever :smug:
Ullstilongs bruker jeg bare på fjellet og der er det andre regler som gjelder (takk Gud for det!)
:cool:

Ja, men bare treningstights:) vanlige tights og ulltights ser ikke bra ut i forhold, det blir som å gå ut i strømpisen.
Ok jeg har oftest lange topper også. Må velge lange topper ellers blir det magetopp etter en vask.

Back
Topp