Hvodan går det nå? Skjønner deg godt! skulle nok tatt en tann selv, men telefonen er for tung til at jeg klarer ringe tannlegen.
Nå etter to dager får set litt bedre. Er fremdeles vondt. Å fjerne tannen gikk som en drøm, men smertene når bedøvelsen gikk ut var så ille at jeg omtrent kastet opp. Klarte meg med en halv Paracet og en ispose på kinnet. Og etter flere timer litt vaniljeis..
Når han dro ut tannen la han en bakteriedrepende klut ned i hullet og sydde igjen. Skal tilbake i morgen så han kan fjerne stingene og ta vekk kluten. Håper ikke jeg må igjennom flere dager igjen med smerter. Gleder meg til det er over.
Tannlegen sa at sånne ting som det her bør tas etter man er 3 mnd på vei. Men man bør IKKE vente lenger. Mtp faren for å få den senere i svangerskapet, hvor smertene og stresset kan fremskynde en fødsel. Så i værste fall kan man ligge i fødsel alt for tidlig med en prematur bebi og smerter og behovet for operasjon i munnen, alt samtidig.. uff. Hvis du burde dra ville jeg absolutt dratt, men ventet til du er 12 uker på vei om du kan det