M
Moderator Steffen
Guest
Bruker du smertestillende nå som du er gravid, eller har du litt høyere terskel enn til vanlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herTar veldig sjelden smertestillende og har enda høyere terskel nå. Hvis jeg må, så bare paracet og ikke ibux.
Har lidd meg igjennom noen dager nå med betennelse i visdomstannen som har gått i kinnet, kjeven, øret og ned i halsen. Tok i dag en Paracet etter tannlegen ikke kunne fjerne den, men måtte henvise meg til spesialist.
Kommer ikke til å ta med migrene eller noe annet, med mindre smertene blir forferdelig ille og varer over lang tid. Da vil jeg nok ta en eller en halv Paracet. Også for å skåne bebien mot stresset mitt fra smerten.
Til vanlig når jeg ikke er gravid tar jeg med en gang jeg kjenner migrenen komme, eller for andre vondter.
Godt du dro til tannlegen
Ja holdt ikke ut mer. Pleier å la visdomstennene holde litt på, de sjeldne gangene de kommer. Siden jeg vet de har god plass. Men nå var det hovent og betent og ikke som tidligere, så nå var det rett til tannlegen med gråten i halsen omtrent
Det kan ha sammenheng med graviditeten, sa tannlegen noe om det? man kan visst lettere bli betent pga mer sårbare slimhinner.
Har hørt det tidligere jeg og, men han sa ingen ting om det. Har sa bare "er du gravid nå igjen altså?" hehe
Etter å ha renset munnen noen dager med betennelsesdrepene munnskyllevann (som er villt sterkt og vondt), får jeg ta visdomstannen i dag kl13. Jeg gruer meg så vilt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!
Jeg også. Har en veldig vond skulder, så tar pga den av og til [emoji26]Jeg tar Paracet om det er høyst nødvendig