Samme her.
Her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.
Jeg ogsåJa tar paracet når jeg har virkelig behov for det.
Har migrene så det kan bli nødvendig når en ikke får ta migrenemedisin. Samtidig er det ikke mye to paracet hjelper på et ordentlig migreneanfall.[emoji31]
Jeg hadde opp mot 39 i feber på fredag og i går, så da tok jeg Paracet for å holde feberen nede. Har lest en studie om at Paracet i 2. og 3. trimester kan før til 5% økt sjanse for hyperaltivitet hos barnet, men feber i første trimester kan føre til hjertefeil, leppe- og ganespalte, med mer.. så da er Paracet det minste ondet. Jeg har ikke tatt for hodepine, opplever at magnesium og vann ofte hjelper like godt.
Forrige svangerskap tror jeg ikke jeg tok smertestillende mer enn 1-2 ganger. Var heldig og hadde ikke feber, og de smertene jeg hadde (bihulebetennelse) hjalp uansett ikke Paracet mot.. Ibux holder jeg meg uansett helt unna.
Over 39 har jeg lest flere steder, og 38 leste jeg ett sted. Engelske/amerikanske nettsteder vel å merke. Men vil tro at jo høyere jo verre, men når jeg hadde feber opp mot 39 (typ 38,8)tok jeg Paracet for å få den ned, fordi jeg har lest studier av feber i første trimester og risiko forbundet med det.Hvor har du lest det? Er vell feber over 40 grader som er farlig? Hatt 5 uker med lettgradelig feber, legen sa ingenting på det