Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. Bruker kun bodylotion i trynet også Er 31år men blir fortsatt bedt om leg når jeg kjøper vin og øl
Aldri brukt antirynkekrem. Lys mor og mørk far
Det er jo noe i uttrykket "black don't crack," for mørk hud har mer kollagen og melanin enn lys hud.
Nei. Men fikk en kjempe fin fuktighetskrem fra Tyskland av min søster i 30 års gave. Hu må nok ta med flere av den. Sliter med feir hud så vasker den hver dag med ansikt rens. Men blir fort tørr. Av den tyske kremen så har huden min nesten blitt som huden til min sønn på 2 år. Ble 30 for litt over 1 uke siden og blir fortsatt spurt om meg på polet ( ble spurt om meg på energy drink for 2 år siden) så tenker jeg ikke trenger rynke krem enda. Aldri brukt noen form for krem før nå.
Ja, det har jeg hørt også
Jeg er ikke så mørk Far ser ut som han er fra Spania eller noe slik, men han er etnisk norsk Jeg er bare en nyanse mørkere enn gjennomsnittlige Kari Nordman
Blandingshud har også mer av de "gode" typene melanin, så du er heldig der.
Ja ble visst det. Viste frem førerkortet mitt. Ganske morsomt. Men gikk i boblejakke med hetta på hodet. Begynte med kremen først etter det. Hvis ikke hadde jeg slutta. Det rare er at når jeg var 13 så måtte jeg ha med pass for å betale barnebillett på bussen.Du ble altså ansett for å være 13 år? Da tror jeg at jeg hadde sluttet å bruke den kremen. #benjaminbutton