Bruker du rynkekrem?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Etter å ha sett meg selv vel og lenge i speilet så ser jeg at det muligens hadde vært lurt å begynt med rynkekrem. I fjor!!
Hva anbefaler du?

Nei det gjør jeg ikke ser hva det ikke har gjort for Tantene mine og Mor som har smørt aktivt i årevis med alt som har våre sååååå bra for rynker :p
Holder meg til fuktighetskrem som jeg måtte ha for hånd. Får alltid i gave :)

Nei, bruker bare vanlig fuktighetskrem :)

Nei, bruker bare fuktighetskrem[emoji4]

Nei

Jeg bruker jo somregel ikke fuktighetskrem heller....

Satser på at jeg som er så lik min mor som jeg er, arver hennes hud. Hun er godt over 60 og holder seg godt.

Min farsfamilie.... En helt annen historie

Det som har aller mest effekt er å ikke sole seg i ansiktet i det hele tatt. Og å ikke røyke.

Jeg er 33 år og blir fortsatt spurt om leg om jeg kjøper øl, enten i butikk eller på polet. Jeg har veldig lys hud og kan ikke bli brun, så soler meg aldri, og bruker alltid solkrem, spesielt på ansikt og på hender. Nå som det er lysere om morgenene og ettermiddagene bruker jeg en dagkrem med solfaktor 15 (er uansett bare ute på vei til/fra jobb). Men skal jeg være ute litt bruker jeg minst solfaktor 30 i ansiktet og på hendende (det som er eksponert).

Så min anbefaling er en god og fet (gjerne "antirynke"-) ansiktskrem med solfaktor 15 sånn i det daglige, også nå om våren/høsten, så lenge det er lyst egentlig (solstrålene går også gjennom på overskyede dager, og man kan få rynker av å være mye ute i overskyet vær uten solfaktor), og solfaktor 30 om du skal være i sola over tid.

Jeg har begynt å få litt sinnarynke mellom øynene da, fordi jeg går mye uten briller og derfor myser. Så det å gå med riktige briller er nok også viktig, og prøve å ikke rynke øynene så mye :P

Ingen rynkekrem her. Rynker bekymrer meg ikke, synes ikke jeg er fin som jeg er uansett ^^

De få rynkene jeg har, kaller jeg lykkerynker. De kommer av veldig mange smil, og mye latter etter at jeg fikk barn. ☺️

Så nope, jeg bruker kun en god fuktighetskrem, og litt roseolje. :)

Nei, det gjør jeg ikke. De smilerynkene som har dukket opp i øyekroken skal få være der. Jeg liker å se på de som glade rynker, fordi de synes kun når jeg virkelig smiler og ler ordentlig.

Ja, er opptatt av å bruke ordentlig hudpleieprodukter [emoji4] Bruker litt forskjellige merker, mest Ole Henriksen og Matis. Bruker det som er beregna for min hudtype og alder [emoji4]

Excuviance anti-aging har jeg begynt å bruke. Måtte ha ny hudkrem så da ble det noe slikt [emoji17]

Nei. Men fikk en kjempe fin fuktighetskrem fra Tyskland av min søster i 30 års gave. Hu må nok ta med flere av den. Sliter med feir hud så vasker den hver dag med ansikt rens. Men blir fort tørr. Av den tyske kremen så har huden min nesten blitt som huden til min sønn på 2 år. Ble 30 for litt over 1 uke siden og blir fortsatt spurt om meg på polet ( ble spurt om meg på energy drink for 2 år siden) så tenker jeg ikke trenger rynke krem enda. Aldri brukt noen form for krem før nå.

Ettersom at det ikke er noen kremer som funker, så; nei.
Jeg gidder ikke bruke dyre dommer på noe som ikke har mer effekt enn et glass vann.
Bruker en fuktighetskrem fra La Roche Posay, som er en av de få jeg tåler.

Det er ingenting du kan gjøre med rynker, og ingen krem eller produkter "hindrer/reverserer aldring."
Det er heller ingenting som heter "for tidlig aldring." Huden aldres fra vi blir født, og rynkene kommer når de kommer.
Gener, røyk, kosthold og soling/utsettelse for "elementene", er det eneste som påvirker huden, ikke noe du kliner på, selv om de reklamerer aldri så mye med photoshoppede modeller. ;)

nei. billig , vanlig dagkrem til min hudtype funker fint det.
Rynkekremer er vel bevist til å være bullcrap er det ikke :-P ?

smører alltid godt m solfaktor når sola kommer

Solfaktor bruker jeg, det er lurt. Og røyker ikke. Og satser altså på mamma sine gener.

Bruker ingenting annet enn solkrem på sommeren/sterk sol. Og en fet krem om jeg er tørr i huden.

Jeg røyket i mange år og, men må fortsatt vise leg her og der. Ikke handlet noe mens jeg er gravid, men sist jeg kjøpte noe med 18 årsgrense så var jeg vel 34 år...
Tror det meste går på gener :)

Back
Topp