Bruker du refleks?

lumina

Gift med forumet
??

INFO:
Vi har akkurat hatt et kurs med Trygg Trafikk, og lærte da at de gammeldagse, runde dingledangle-refleksene er aller best - da helst i lårhøyde [:)]

Ja bruker refleksvest alltid når det ikke er dagslys.
Bruker det også om det er surt snøvær eller regnvær, for da blir sikten crap.

Gidder ikke bli flat og kler dårlig store bulker i ræva.

Så og sei aldri..

Brukte det minst mulig når jeg var yngre, for det var jo ikke spesielt kult.. Men etter å ha vært på mørkekjøring i forbindelse med førerkortet, og å ha kjørt bil selv i mørket, så går jeg ikke ut i mørket uten refleks.. det er SÅÅÅ mye enklere for de som skal unngå å kjøre på deg :)

Prøver å huske refleks når jeg skla ut å gå i mørket. Men snuppa har ALLTID når vi skal ut å leke å sånn...

Bruker alltid refleksvest hvis jeg skal gå tur med vogna langs hovedvegen, uansett føre og lysforhold. Er ingen gangsti der jeg bor, så må gå et stykke langs hovedveien før jeg kommer meg inn på mer egnede turveier.

Har et sånn stort bånd som går tvers over. Ligger i stelleveska så jeg alltid skal huske å ha det med. Går som regel ut når det er lyst, men ofte begynt å mørkne når jeg går hjem. [;)]

Bruker refleks ja. Folk som går ute etter mørkets frembrudd, uten refleks, de ser jeg faktisk på som idioter. Til pass til dem om de blir påkjørt, bare så synd det koster samfunnet penger om de trenger behandling etterpå.

ORIGINAL: Niiiitah87

Så og sei aldri..

Syns å huske du var veldig generøs med deg selv når det kom til smarthet på den der pollen til Kal-El for noen dager siden.... [:-]

Jeg bruker det alltid når jeg går der det kjører biler.

Back
Topp