Bruker du refleks?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Bruker alltid refleks når det begynner å mørkne:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bruker alltid refleks og syns de som ikke gjør det skulle hatt en så stor bot at de hadde begynt å bruke refleks over bikinien på sommeren. Det er kjempe skummelt å gå uten, man har ikke sjans om å se at det går noen der uten..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, bruker alltid refleks! Irriterer meg grønn på alle som ikkje gjer det.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Refleksvester slenger vi på oss om vi skal gå langs veien uansett tid på døgnet.
Ellers bruker alle i huset refleksvester fra skumring til sola har stått opp på morgenen.

Er vi ute og i nærheten av trafikken, har vi alltid på refleks fra det begynner å bli mørkt! :)..
Irriterer meg grenseløst over de som ikke bruker refleks, vært borti flere nestenulykker de siste åra, å det er så ekkelt.. Er ikke lett å se folk i f.eks. Mørke klær langs veien, når det er mørkt, og kanskje litt tåke før man er ganske nærme...

Ja, vi bruker refleks.
Refleks burde være påbudt.

JA!! Og har lyst til å ha et lager i bilen og kaste etter de idio**** som ikke bruker det...livredd for å ikke syntes så her tar jeg reflekser overalt for å være sikker på at jeg syns :-p

Fant slik reflekstrekk til kalesjen så det skal jeg kjøpe til vogna når den tid kommer.

Ja :-)

Fikk komplimenter fra en fremmed dame for mine røde bamsereflekser her om dagen, som forøvrig er fra Intersport.

Reflekser burde bli mer fancy etter min mening - eller så er det kanskje bare å holde øynene åpne? :-)

Her har jeg tatt på mannen signalgul refleksvest når han og vesla har gått tur på kvelden :) Så ja til refleks!

Back
Topp