Bruker du nesespray?

Nesespray bruker jeg ikke uansett om jeg er gravid eller ikke..
Det er seriøst noe av det ekleste jeg vet om[:-] Da er jeg heller tett i nesa.. hehe.

jeg har ikke brukt nesespray etter at jeg ble gravid. Og før jeg ble gravid brukte jeg bare saltvann. Føler ikke helt det store behovet nå for å bruke det selv om jeg er litt tett. Klarer jeg fint uten jeg!

bruker ikke egentlig nesespray, men krysset av for at jeg gjør det ved krise. er bare at jeg ikke har hatt noen sånn "krise" på leeeenge[8D]
er generelt ikke så glad i nesespray, synes det er litt ekkelt[:D]

Bruker ikke nesespray som gravid eller ikke-gravid. Greier å leve med å være tett i nesa :)

Har ikkje sjans å gå rundt med tett nase, det er det verste eg veit, så bruker nesespray kvar dag. Har heldigvis klart å gå over til barnesprayen.

Nope! Ikke mens jeg har vært gravid, og veldig sjelden før det og... Klarer meg med tett nese ei stund, men må jeg så må jeg..hehe..[:)]

bruker ikkje nasespray selv om jeg ikkje er gravid. er det værste jeg vet, så holder meg langt unna uansett

Har brukt det en gang i mitt liv tror jeg.. det er det verste jeg har vert med på! Usj, den smaken[:'(]
Jeg går heller med tett nese jeg[8|]

Dette er mitt andre svangerskap, og jeg blir tydeligvis superavhengig av nesespray da jeg er gravid.
Våkner rundt 2-3 ganger iløpet av ei natt for å spraye meg.
Men forrige gang slutta jeg på dagen snuppa vår ble født, så jeg håper det blir sånn nå også.
Kan jo ikke drive å bruke 1 boks nesespray i uka, resten av livet liksom[&:]

det må bli i krise.......[;)]bruker det vis jeg er helt helt tett for da får jeg ikke sove eller noe....men ikke brukt det enda i dette svangerskapet nei

Ja, innimellom. Prøver å heller bruke saltvann, da, for jeg vil ikke bli avhengig av nesespray, og man er jo så og si konstant tett som gravid anyways.. 

Back
Topp