Bruker du mammaklede?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Bruker du mammaklede? :)
Eller passer du i dei "gamle" kleda dine endå?
Eller kanskje du berre bruker joggebukser eller noko anna med god plass?

Bruker mamma olabukser ute blant folk ;)
Ellers går det mye i joggebukse hjemme xsmile2 Noen bukser passer nok fremdeles men føler de trykker ut fettet:yuck:

Bruker bare mammabukser og mammatights av buksetøy. Bruker de vanlige genseren/toppene jeg har som er lange/vide nok for å romme magen, ellers bruker jeg litt mammatopper/-gensere og venter nå noen mammakjoler i posten.
Vil heller være komfortabel og ordentlig kledd i mammatøy, enn ukomfortabel i vanlig tøy, selv om det koster litt :bag:

Synes mammajeans er superbehagelig. Går i det og vanlige gensere/skjorter som oftest :hello2 Noen ganger kjoler med mammastrømpebukse.

Bruker vanlig bukse med hårstrikk i knappen utover dagen, mammabuksa sklir ned og er for kort i beina.
Har kjøpt en mamma skjorte som brukes hyppig da :)

Bruker kun mammabukser. Har bare to mammagensere, ellers bruker jeg det jeg hadde i skapet som fremdeles passer ;)

Kjøpt inn nanmabukse, tights og noen overdeler. Føler de fremhever bumpen min litt :Heartblue sinnsykt behagelig også da!

Har en mammabukse jeg bruker, men tror den er en størrelse for stor. Passer på lårene når jeg har ull under, men er for stor rundt magen.
Har ellers noen strømpebukser jeg bruker sammen med vanlige kjoler og mammakjoler.
Har 3 mammaoverdeler, men skal nok bestille flere. Har noen gensere fra før graviditeten som jeg fortsatt kan bruke, men de begynner å bli litt korte.
Er 22+5 nå :) (og ganske overvektig allerede før jeg ble gravid, så magen er større denne gangen enn forrige gang)

Jeg har kjøpt noen kjoler, bukser og tights. Buksene glir ned da de fleste fortsatt er litt for store over magen.

Nå i overgangen til uke 22 viste det seg at tightsene fra Lindex begynner å bli trange over magen. Gravidtights, altså. Da jeg er overvektig fra før, finnes det ingen større størrelser av disse, dessverre. De var behagelige, men rommer jammen ikke en stor mage. Jeg går masse i tights under kjoler når jeg ikke er gravid, så det er et savn. Er det noen som kan anbefale gravidtights fra noen andre leverandører som faktisk har plass til en gravidmage og som har litt større størrelser?

Jeg har kjøpt noen kjoler, bukser og tights. Buksene glir ned da de fleste fortsatt er litt for store over magen.

Nå i overgangen til uke 22 viste det seg at tightsene fra Lindex begynner å bli trange over magen. Gravidtights, altså. Da jeg er overvektig fra før, finnes det ingen større størrelser av disse, dessverre. De var behagelige, men rommer jammen ikke en stor mage. Jeg går masse i tights under kjoler når jeg ikke er gravid, så det er et savn. Er det noen som kan anbefale gravidtights fra noen andre leverandører som faktisk har plass til en gravidmage og som har litt større størrelser?

Har du testet HM sin?

Hm sin er ganske grei, men sjekk på bonprix
Jeg passer nesten ikke inn i noen gravidklær fra HM. Spesielt buksene..

Bonprix selger større str, og str virker romsligere enn HM

Jeg har en mamma-velour joggedress fra HM og en mamma-fleece dress fra Stormberg som går på rullering :p brukte mye skjørt med stretch og mamma-strømpebukse da jeg fremdeles var ute blandt folk.

Ikke begynt med mammaklær ennå, 22+1. Har mange vide gensere som jeg bruker. Passer de vanlige buksene som har stretch og har en haug med store bukser i skapet fra en gang da jeg var litt kraftigere bygd :) Har også tendens til å kjøpe litt for store klær til vanlig, så har mye som passer inntil videre :cat:

Herregud ja, måtte begynne rundt uke 7!:knegg: Har noen singletter jeg fortsatt kan bruke, og noen gensere jeg kjøpte i for stor størrelse på salg for å kunne bruke i graviditeten, ellers er det helt krise her i gården da jeg ikke får på meg noen av de vanlige klærne mine.:wacky:

Bruker lett blanding. Går en del i kjoler for tiden og da med ullstrømpebukser som ikke er for gravide, eller har jeg to gravidbukser og en vanlig bukse med strikk i bukseknappen som funker. Gensere er fortsatt vanlige, men nå spm det begynner bli for varmt for strikkegensere så må jeg nok over på tynnere gravidtopper

Back
Topp