Bruker du mammaklede?

M

Moderator Marte

Guest
Bruker du mammaklede? :)
Eller passer du i dei "gamle" kleda dine endå?
Eller kanskje du berre bruker joggebukser eller noko anna med god plass?
 
Jeg bruker noen mammabukser og mammatightser. De joggebuksene passer enda, typ aladdin bukser fra cubus, er flittig brukt :p
Har også noen mammatopper/gensere, men bruker også de jeg hadde fra før :)
 
Jeg bruker noen mammabukser og mammatightser. De joggebuksene passer enda, typ aladdin bukser fra cubus, er flittig brukt :p
Har også noen mammatopper/gensere, men bruker også de jeg hadde fra før :)

Hvilke bukser er disse aladdin buksene fra Cubus? Leser mange anbefaler dem!
 
Bruker gravidbukser, men kosebuksa hjemme passer enda. Kjøpt to mamma gensere, ellers passer en del av de gamle.
Men kjenner at jeg gleder meg til å kjøpe vårklær nå, så mye fint i butikkene.
 
Bruker stort sett gravidtøy, men syns fremdeles at mammajeansene siger veldig. Det er fryktelig irriterende, så holder meg til joggebukser og tights så langt det går.
 
Ja :) hadde aldri i livet fått plass i mine gamle klær... men jeg var liten da så det skulle jo bare mangle...
 
Her går det kun i joggebukser om dagen, noen ganger tights.. har så mange fine mammajeans, men ALT er så trangt i beina! Så her legger det seg virkelig på lår, legger og rumpe:bored: må si jeg gleder meg til å komme tilbake til mitt normale jeg
 
De her! Fantastiske! Jeg bor i disse og har også pakket ned i fødebagen. (De har ikke knapper eller glidelås så passer perfekt hvis det skulle bli keisersnitt) og er løse (slik at rumpa ikke vises så godt) og behagelige og ikke for tykke (man blir gjerne så varm etter fødsel) anbefales.

https://cubus.com/no/p/bukser/basic-vid-bukse/7031115_F571

De så gode ut! Ligner på gravidjoggebuksa jeg har, bare at den har sånn langt stoff på magen. Kjøpte to joggebukser på xxl i går, men tror nok jeg må innom Cubus også m:hilarious:
 
Mammajeans er vel eneste mammaplagget eg har. Aladinbuksene er gull.
 
Passer fortsatt de gamle klærne mine :) Men har kjøpt en mammabukse. Bukser er selvfølelig ikke like lett å passe inn i :rolleyes:
 
Ja! Passer ingenting av mine vanlige klær lengre. Bortsett fra noen ullgensere også bruker jeg vanlige jakker selv om jeg ikke får lukket de :p
 
Ja, bortsett fra joggebukser. Der bruker jeg de fra Cubus og et par fra h&m.

Sist jeg var gravid var det mer in med lange topper og gensere så jeg hadde kanskje bare et par mammatopper. Denne gangen når toppene og genserene meg bare til navlen, så det har jeg også måttet kjøpe denne gangen
 
Bruker en god blanding :p
 
Ja brukt mamma bukser og topper fra uke 20 ca . Ikke handlet mye og nå begynner det å bli både trangt og slitt. Dårlig utvalg på mammaklær hær jeg bor , kjøpt litt på nett. Begynt å glede meg gå i vanlig klær og innbiller meg jeg skal rett inn i mine vanlig jeans , selv om jeg vet det ikke blir å skje med d første :joyful:
 
Brukt det siden ganske tidlig jeg. Er overvektig i utgangspunktet og orket ikke at noe klemte over magen fra ca uke 11-12. Begynte vel så smått med mammaklær da
 
Back
Topp