Bruker du bilbelte?

lumina

Gift med forumet
??? [:)]
flere valgmuligheter

Bruke alltid!

ORIGINAL: Nesing

Ja, jeg bruker belte i bil, taxi og buss (der det er mulig), selv på korte svippturer. Ser ingen grunn til ikke å gjøre det! 

Alltid!

selv på korte turer. vil ikke ha en saftig bot og vil gjerne leve litt til[;)]

ORIGINAL: Niiiitah87

Bruke alltid!

Jeg bruker alltid bilbelte!
Til og med fra fergekøa og inn i ferga.. [:)]

Bruker alltid belte i bil og taxi uansett hvor kort/ langt jeg skal... Klarer ikke starte motoren engang, før jeg har satt på belte, når jeg kjører selv.
Buss kjører jeg sjelden, og kan huske at jeg både har brukt og latt være å ha på belte der det fantes, så kunne ikke gitt noe entydig svar der.

Alltid. selvom jeg skal stoppe lengre ned på parkeringsplassen å hente på posten. . .[:)]

Bruker bestandig belte der det er et.

ORIGINAL: Nesing

Ja, jeg bruker belte i bil, taxi og buss (der det er mulig), selv på korte svippturer. Ser ingen grunn til ikke å gjøre det! 

sign[:)]

ALLTID i bil/taxi. Liker ikke å gamble med livet..
Jeg tar svært sjeldent buss, men de gangene jeg har sett sele der har jeg faktisk brukt den [;)]

De 2 første. I bil og taxi. Bruker alltid belte... uten unntak!

i personbil bruker jeg ALLTID!
buss tar jeg så og si aldri etter jeg ble voksen - kanskje 1 gang hvert 3.år og da kanjeg ikke huske å ha brukt belte [8|]

taxi har jeg bare brukt hjem fra våte byturer og da har heller ikke beltet blitt brukt.

Alltid! Kan ikke skjønne at noen velger det bort...

Er jo deres eget liv de setter i fare.

Alltid! [:)]

Man vet aldri [:)] Også har jeg en bil som piper hele tiden om man ikke tar det på seg [8D]

Bruker alltid belte, selv på korte turer. Kjører nyere bil, type volvo, og det hyler ut vist det er noen som ikke har på seg belte. Mange som har sittet bak har trodd de kunne slippe unna, men min bil får med seg alt.[8D]

Bruker også belte i drosje og i buss vist der er.[:)]

Bruker alltid.
Gambler ikke med livet, i allefall ikke når jeg har en sønn å ta meg av!!

Jeg bruker alltid bilbelte! Føler meg faktisk helt naken om jeg kjører uten..

Setter på meg bilbelte til og med før jeg starter bilen jeg[;)]

Aldri brukt i buss før da

Back
Topp