Bruker deres babyer

Maliya!

Elsker forumet
Bruker deres babyer smokk?

Min får det ikke helt til, eller hun blir som regel sinna når hun får den inn og sovner heller uten smokk og på fanget i stedet. Bruker Mam sine jeg da..

Min bruker.. :)
Avent ;P

Ja, han bruker smokk. Hender han blir sint når den faller ut, da[8D]

vår bruker ikke. har prøvd men han vil ikke. dessuten er ikke jeg så begeistret for de... [;)]

Men jeg vet om flere babyer som ikke like mam sine fordi de får ike plass til tunga.. da anbefaler jeg deg å prøve NUK sine! de har flat tut som gir bedre plass til tunga. storebror brukte de i begynnelsen å jeg vet om flere andre som å har prøvd de med hell

Keyla bruker litt smokk på kvelden[:)] Hun liker den kosen, men spytter den ut når hun er i ferd med å sovne. Da vil hun ikke ha den lenger[;)]

Jeg vil gjerne at tuppa her skal lære seg å bruke smokk for da tenker jeg at hun kan roe seg bedre selv og ikke bruke oss så mye liksom.Lettere å bare putte i smokken bare når hun våker og ikke skal spise. Får prøve nuk sine jeg da.

Ja, her bruker vi smokk av og til, ikke alltid hun vil ha den.[:)]

Bruker av og til Trøst smokken sin ja. Får det fint til

Ja her bruker vi tutt av og til.. hun har sykt sutte behov så vi måtte gi henne den :) jeg vil IKKE at hun skal bruke meg som tutt, noe hun begynte med på sykehuset.. hehe.. så her bruker vi NUK sine [:)]

ORIGINAL: pandanita

Ja, her bruker vi smokk av og til, ikke alltid hun vil ha den.[:)]

her bruka vi smokken som heite trøst :) har prøvd absolutt alle andre typa ( har en heilt boks me forskjellige smokka vi har kjøpt uten hell ) så teslutt bestilt vi den på ei nettsia for han brukte den på sykehuset..nu e han heilt avhengi å må stekk en fenger inn for å løsne på vakumet for å få den ut..hehe...

mathias bruker også smokk (eller tutt som jeg sier da[;)]). prøvde nuk og avent først - men ikke tale om! mam derimot - de tok han med en gang! og nå elsker han de! men bruker heller ikke så mye om natta! koser litt med den før han sovner og så spytter han den ut! tutt er en genial oppfinnelse[;)][;)] gjorde livet mitt plutselig MYE enklere!!! [:D][:D]

Vi har en liten tuttoman med et sykt tuttebehov.

et lite triks for å få dem til å ta tutt er å holde en hånd på kinnet (den andre kinnet er vendt inn mot deg) også stryker du h*n på nesen med tommelen.. Babyer/unger er veldig glade i å ha noe på nese når de koser eller sover.

Vi trengte strengt tatt ikke det trikset for å få i henne tutten, men vi gjør det når vi koooooser oss [;)]

pernille syns tutten er ekkel....hun får den ikke helt til heller, brekker seg litt så, men d går bra uten tutten...syntes ikke jeg ammer unormalt mye...kanskje litt på kveldene, men er ikke sår, så går greit [:)]

Min bruker Nuk og Mam. Men han liker Nuk best. De fåes ikke i vanlige butikker, kun lekebutikker og apotek som selger dem.

Det er forresten også forskjell på silikon og lateks. Lateksen er mer ruglete, silikonen er glatt. Noen foretrekker det ene, noen det andre. Min tar heldigvis begge deler.

ORIGINAL: t0mmelise

Ja her bruker vi tutt av og til.. hun har sykt sutte behov så vi måtte gi henne den :) jeg vil IKKE at hun skal bruke meg som tutt, noe hun begynte med på sykehuset.. hehe.. så her bruker vi NUK sine [:)]

samme her. men her bruke me mam sine tutter, hu brekke seg av nuk. men hu e ikkje så flinke å holda den i munnen.

ORIGINAL: t0mmelise

..men avent ;)

Back
Topp