bruker dere..

smyga

Gift med forumet
ennå body på de små??longs eller strømpebukser??
og hvis..når tenker dere å slutte med body??

jeg bruker ennå body,og syns det er ganske greit å bruke nå som det er vinter,får liksom dekt hele magen hele tia[;)]han pleier som regel bare å ha body og bukse på inne,sjeldent han har ganser på seg inne.han er en ganske varm person virker d som[;)][:D]
jeg bruker bare longs nå...men må vel få kjøpt strømpebukser å..da er jo foten dekt til enhver tid..min pleier nemlig å dra av sokkene og hive de vegg imellom..så vi ikke finner de[8D]

Her går det i ullbody og ullstrømpebukse hver eneste dag :)

Body kommer jeg til å bruke leeeeeeeeeeenge ennå... Det er jo bare så praktisk. Gensere som hun bruker sklir jo opp så magen viser når hun kryper, klatrene og leker. Og da er jeg glad hun har på body så hun ikke blir så kald [:D]

ORIGINAL: kjersti72

hvor har du funnet d??jeg finner bare ull longs jeg??jeg må ha sånn merinoull...skikkelig kløfri[8D]

ORIGINAL: malien

Bruker body ja - og har vel ingen planer om å slutte med det nærmeste tid[;)] Synes strømpebukser også er praktisk jeg..har ikke prøvd stilongs da[8|][;)]

bruker ullbody og ullstrømpebukse hver dag - prøv på cubus, du som lurte på hvor man får tak i ullstrømebukser!! der har jeg kjøpt filip sine [:)] kommer ikke til å slutte med body på kjempelenge!! Kanskje ikke før han blir 2 år!! er så godt å slippe å stresse med t-skjorter som går opp!! ser det i barnehagen og - er mye mer praktisk med body - selv på de som er 1,5 - 2 år [:)]

ORIGINAL: smyga

hvor har du funnet d??jeg finner bare ull longs jeg??jeg må ha sånn merinoull...skikkelig kløfri[8D]

Har kjøpt masse janus jeg. KANONGODE. Fikk de på tilbudet på janusutsalg til kr 29, kjøpte 7 stykker kan du si.

det blir body til det ikke er mulig å få det mer pga størrelse.... og strømpis..

ja vi bruker boddy enda og det kommer vi til å gjøre så lenge vi får tak i det...
å strøpebukser, stilongs og sokker er [:'(] for vesla tar av sokkene....

ORIGINAL: smyga

Prøv exit. Har noen gode der.. Kløfri[:D]

Her er det body og strømpebukse ja.. Ull nå.. Body skal jeg bruke en god stund enda [:D]

Her går det i body og strøpebukser. Jeg bruker helst janus og safa ull. Er frelst på ull!!!

ORIGINAL: Kavring1

bruker body, og skal gjøre det helt til 2 års alderen[;)] så er det varmt og ikke mellombar mage.
bruker str. bukse hele tiden, fro sokker sklir bare av foten,men bruker gjerne sokker uttanpå str. buksene[8D]

Back
Topp