Bruker dere....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Bruker en del, men prøver jo å holde det på ett fornuftig plan.. Så får ikke nye leker osv hele tiden :) Yttertøy + sko er nok det jeg bruker mest på foreløpig :) Hun er bare halvannent år, så kan jo endre seg :)

Her går det MYE penger, klær, sko, leker og vogner :( det jeg bruker mest på er nok klær både til hu på 8 og hu på 7mnd

I grunnen ikke. Handler en del klær og utstyr brukt også er svigermor veldig glad i å handle klær til guttene :) og bestefedrene står for lekeshoppingen :p

Er jo klær som koster. Men føler ikke vi bruker så drøyt mye penger der heller, er jo bare i de periodene hvor man må skifte ut garderoben og ytterklærne.

Ja. Går en del penger på særlig yttertøy og sko. Men det meste av hverdagsklær blir kjøpt nytt, da vi ikke har noen å arve fra, kjøper noe brukt, men det går en del penger.
Leker kjøper vi lite av, det får gan til jul og bursdager :)

Bruker mest på klær og utstyr til barna, men ikke unødvendig mye heller. De får det de trenger, kjøper sjeldent noe som er unødvendig.

Kjøper en del klær og utstyr til barna. Leker har de nok av. Alle er flinke til å gi leker til bursdag og jul så vi sitter igjen med klær, sko osv. Hu på 3 år vokser heldigvis ikke så fort lengre men han på 8 mnd må få en del klær. Ikke alt fra storesøster som egner seg. Men er heldigvis kun hu på 3 år som trenger vinterklær i årene fremover. Sparer på alt fra hu.

Det blir vel klær det, men det er jo ting hun trenger. Prøver å få kjøpt yttertøy på salg eller outlet da, men bortsett fra det så er det vel ikke så mye å spare inn på.

Tenkte jeg skulle sy litt ullklær da, og det spares en del på. Kjøpte 4 meter stoff til litt over 500 kr, istedenfor å betale det samme for 2 bodyer f.eks :)
Og da får jeg det slik jeg vil. Savner et par gode pysjer til lillebror som kommer

Går en del til klær og leker ja. Nå er eldste så stor at hun ikke vokser ut av klærne så raskt, men så og si alt må snart byttes ut i en str større. Grøss og gru. :p minste vokser ut av klærne før jeg rekker snu meg.

Ha går en god del til barna.
Nye klær, sko osv og av og til en liten leke, bøker osv

Går mye på ting/utstyr som barna trenger og sikkert like på alt det de ikke trenger :p

Det går mye penger i klær og sko til barna, spesielt siden yttertøy og ull ikke er blandt de tingene de arver.

Ja. Mulig jeg er sær, men jeg kjøper alt av klær og sko nytt. Planen er at minste skal arve litt etter storebror da. Kjøper bare på salg, med noen gå unntak ;)

Bruker ikke så mye penger på poden enda i alle fall. Det meste av klær kjøper vi brukt, og leker har han mer enn nok av. Mesteparten har han fått i gave.

Back
Topp