bruker dere vitaminer!!

Dreams

Forumet er livet
Hva bruker dere å gi barna av vitaminer?

bare lurer[:)]

ORIGINAL: Mammacili

D-dråper her..

her også[:)]

Jeg gir Kristoffer D-vitamindråper. Jeg selv tar tran, så jeg skal begynne å gi det til ham så snart han ikke gulper mer. Det er hs som tipset meg om å velge D-vitamin istedetfor tran siden han gulpet så mye!!

Spooky! Dreams, jeg satt akkurat å lagde en helt identisk avstemning!!! får helt gåsehud jeg [:)]

Jeg har forresten akkurat begynt med tran til Kristian, for jeg glemte alltid d vitamin dråpene (håper å huske den store tranflaska.heheh)

Rare Kristian smiler hver gang han får tran [&:]

tran. Hele fammen![:)] Men mammaen brekker seg av flytende, så hun tar tabletter!

ORIGINAL: ThereseAa

Spooky! Dreams, jeg satt akkurat å lagde en helt identisk avstemning!!! får helt gåsehud jeg [:)]

Jeg har forresten akkurat begynt med tran til Kristian, for jeg glemte alltid d vitamin dråpene (håper å huske den store tranflaska.heheh)

Rare Kristian smiler hver gang han får tran [&:]

så merkelig da!! *gliser*

Jeg gir sanasol jeg[:)]

ORIGINAL: jealie25

Storebror får det, men jeg har ikke gitt det til AN siden hun er under 1 år og Sanasol har sitrusfrukter i seg..
Pleier ikke å være så hysterisk egentlig - men det har bare ikke blitt til at AN har fått det ennå..

Jeg og[;)] Gav han Tran før, men lagde så stygge flekker på klær, håndduker osv.

Biovit.... men jeg klarer ikke å huske det hver dag..... [&:] er dårlig der....

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Storebror får det, men jeg har ikke gitt det til AN siden hun er under 1 år og Sanasol har sitrusfrukter i seg..
Pleier ikke å være så hysterisk egentlig - men det har bare ikke blitt til at AN har fått det ennå..

Jeg trodde og at man skulle være litt forsiktig med det, men hs sa når jeg var på 6mnd kontrollen,at jeg kunne fint starte med det. det er vel ikke så mye i sanasol at det gjør noe da kanskje?[:)]

Kryssa av før jeg så at du mente barna jeg[8|] Selv tar jeg bare jern..[;)]
Lucs får d-vitamin dråper hver dag[:D]

D-dråper her..

Samme her

Vi gir han tran hver dag!
ikke like enkelt alltid men...det går ned da..han har vel vennt seg til det...
Men de tranflekkene liker jeg IKKE![:'(][:@][:'(]

D-dråper her..

ORIGINAL: Trine82

tran hver kveld

Her også. Vi har tatt tran siden 6 uker (har hørt at det kan bli vanskelig å få det i bebbisen hvis man venter for lenge..).
Vi har ikke plagdes med flekker, siden vi alltid har brukt smekk når vi tar den.

Tar tran selv også.

Back
Topp