Solsikke2016
Glad i forumet
Er på rugedag 3. Bruker varmeflaske innimellom. Bra eller dårlig idé?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om å være forsiktig med for mye varme.
Det var helt nytt for meg. Jeg trodde det økte blodgjennomstrømningen... Fikk du noen forklaring?
Åh? Hvorfor skulle varme føtter hjelpe? Artig greier man lærer i dette gamet! Og ja hva gjør msn ikke for at spiren skal sitteDet var noe med at det kunne bli for varmt ja. Men jeg fikk et tips om å holde føttene varme, så om natta sover jeg med ullsokkerSkikkelig sexy!
)
Det har vel noe med blodsirkulasjonen å gjøre?Åh? Hvorfor skulle varme føtter hjelpe? Artig greier man lærer i dette gamet! Og ja hva gjør msn ikke for at spiren skal sitte![]()
Aha! Da prøver man det til dette forsøketDet har vel noe med blodsirkulasjonen å gjøre?
Det har noe med noen punkter i foten som har "kontakt" med livmor. Så hvis føttene er varme, så vil altså signalene gå videre. Jeg leste dette på engelsk, og jeg er ekstremt dårlig på å forklareÅh? Hvorfor skulle varme føtter hjelpe? Artig greier man lærer i dette gamet! Og ja hva gjør msn ikke for at spiren skal sitte![]()
RiktigDet har vel noe med blodsirkulasjonen å gjøre?
jøss, ser man det. Har du tatt akupunktur i rugetiden?RiktigMen det er et punkt på foten som også er knyttet til livmor
![]()
Da blir det fotbad i kveld! Ulvang er allerede med meg i sengenJeg brukte varmeflaske forrige gang (FRYS) og masse fotbad (nesten hver dag). Ble gravid
Tror det er litt forskjellige råd man får, fra klinikk til klinikk. Jeg sover denne gangen med ullsokker, som sist - og jeg har varmeflasken med meg innimellom
Har derimot ikke hoppet i badekaret.
Jeg tar akupunktur jajøss, ser man det. Har du tatt akupunktur i rugetiden?
Jeg tar akupunktur jaOg babyklister
Jeg tenker jeg skal gjøre alt jeg kan. Hadde vært deilig å slippe en 6. runde med medisiner nå. Ihvertfall før evt. søskenforsøk
![]()