Bruker dere varmeflaske?

Solsikke2016

Glad i forumet
Er på rugedag 3. Bruker varmeflaske innimellom. Bra eller dårlig idé?

Jeg fikk beskjed om å være forsiktig med for mye varme.

Jeg brukte varmeflasken ganske mye den gangen jeg ble gravid... bruker den nå også men mye pga jeg er plaget m korsryggen og menssmerter så godt m den varmen :) :)

Jeg brukte varmeflaske på kvelden og jeg ble gravid og hun er 10 mnd nå ;)

Det var helt nytt for meg. Jeg trodde det økte blodgjennomstrømningen... Fikk du noen forklaring?

Det er kanskje fordi noe forskning viser at boblebad og varmebad øker risikoen for abort? Når det blir for varmt for den lille i magen. Hm... Jeg bare gjetter, jeg vet ikke hvorfor de sier det om varmeflaske.

Det var noe med at det kunne bli for varmt ja. Men jeg fikk et tips om å holde føttene varme, så om natta sover jeg med ullsokker :D Skikkelig sexy!;);))

Det var noe med at det kunne bli for varmt ja. Men jeg fikk et tips om å holde føttene varme, så om natta sover jeg med ullsokker :D Skikkelig sexy!;);))
Åh? Hvorfor skulle varme føtter hjelpe? Artig greier man lærer i dette gamet! Og ja hva gjør msn ikke for at spiren skal sitte ;)

Åh? Hvorfor skulle varme føtter hjelpe? Artig greier man lærer i dette gamet! Og ja hva gjør msn ikke for at spiren skal sitte ;)
Det har vel noe med blodsirkulasjonen å gjøre?

OK, skjønner :) Takk for svar. Jeg har aldri brukt varmeflaske, og da gjør jeg det nok ikke nå heller. Men ja til sexy ullsokker ;)

Da kaster jeg ut varmeflaska og drar på ullsokker denne gangen ;)

Det har noe med noen punkter i foten som har "kontakt" med livmor. Så hvis føttene er varme, så vil altså signalene gå videre. Jeg leste dette på engelsk, og jeg er ekstremt dårlig på å forklare:)) Men sjekk ut fotsoneterapi. Der finnes det et kart over alle punkter i foten og hvor de går hen:)

Jeg brukte varmeflaske forrige gang (FRYS) og masse fotbad (nesten hver dag). Ble gravid :)
Tror det er litt forskjellige råd man får, fra klinikk til klinikk. Jeg sover denne gangen med ullsokker, som sist - og jeg har varmeflasken med meg innimellom :)
Har derimot ikke hoppet i badekaret.

Jeg brukte varmeflaske forrige gang (FRYS) og masse fotbad (nesten hver dag). Ble gravid :)
Tror det er litt forskjellige råd man får, fra klinikk til klinikk. Jeg sover denne gangen med ullsokker, som sist - og jeg har varmeflasken med meg innimellom :)
Har derimot ikke hoppet i badekaret.
Da blir det fotbad i kveld! Ulvang er allerede med meg i sengen :D

jøss, ser man det. Har du tatt akupunktur i rugetiden?
Jeg tar akupunktur ja:) Og babyklister:) Jeg tenker jeg skal gjøre alt jeg kan. Hadde vært deilig å slippe en 6. runde med medisiner nå. Ihvertfall før evt. søskenforsøk :)

Jeg tar akupunktur ja:) Og babyklister:) Jeg tenker jeg skal gjøre alt jeg kan. Hadde vært deilig å slippe en 6. runde med medisiner nå. Ihvertfall før evt. søskenforsøk :)

Back
Topp