Bruker dere ulike..

vell i barnehagen krever de vanlige bleier, men brukte up&go hjemmer, så hadde kontrollmuligheten ja...

ORIGINAL: MammaentilLusket

Ikke for å kontrollere, men fordi bhg vil ha vanlige bleier [:)]

har bleieavtale så er ikke vi som kjøper til barnehagen.. men det virker som om de stortsett bruker libero i barnehagen og vi bruker stortsett pampers hjemme.

ikke for og kontrolere men for vi bruker easy up hjemme og vanlige i bhg. men bruker de om natten hjemme og da.
merker jo på bleien om de skifter eller ikke.

Da jenta brukte bleier så brukte hun up and go hjemme og tapebleier i barnehagen - etter barnehagens ønske (mer lettvindt)

ORIGINAL: LiljaLilly

ORIGINAL: thejohan

Og nei, jeg ville aldri hatt forskjellige bleier hjemme og i barnehagen for å sjekket om de skiftet bleier.
For meg blir det litt idiotisk. Jeg stoler såpass på de ansatte at de skifter bleier
.

Helt enig i at det blir for dumt å kontrollere.
Jeg bare vet om noen som gjør det, og måtte sjekke ståa blant folk..

nei..

vel en dag så kom jenta hjem med den samme bleia hun dro i. hun var litt sår.. men det var ikke noe bæsj.. da jeg hadde skiftet på henne (2 sekunder etter) så bæsja hun noe voldsomt. hun har sikkert gått rundt å holdt seg fordi hun ikke ville bæsje i en ihjeltissa bleie..

og ja vi har forskjellige bleier hjemme og i barnehagen. fordi barnehagen ikke vil ha up & go :P

Back
Topp