Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ,jeg har ikke hatt smør på skiva på flere år! Ikke fordi jeg er redd for å legge på meg, men føler ikke helt behovet. Nok med pålegget liksom...skytten_83 skrev:
Ækte meierismør....sånn sætersmør:) Gidd ikke spis sånn slankeskvip som ikke smaka ordentlig:)lulu81 skrev:
Liker bare smør under pålegg som ikke skal smøres på......altså ja til smør under salami osv, nei til smør under leverpostei og kaviar.......
Må ha smør på brødskiva ja. Får jeg ikke det, lar jeg heller være å spise brød.Labambie skrev:
Må ha smør på brødskiva ja. Får jeg ikke det, lar jeg heller være å spise brød.Labambie skrev:
Nei, smør bruker jeg bare i matlaging. Kan bruke det om jeg får det i sånne små bokser, men smør blir gjerne så hardt at det er vanskelig å smøre utover.
På brødskive bruker jeg margarin, Soft Flora.
TonjeJenta skrev:Nei, smør bruker jeg bare i matlaging. Kan bruke det om jeg får det i sånne små bokser, men smør blir gjerne så hardt at det er vanskelig å smøre utover.
På brødskive bruker jeg margarin, Soft Flora.