Bruker dere smør??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
På brødskiva??

Isåfall hvorfor ikke??

Jeg bruker det KUN om jeg skal ha ost og banan på.. for det smaker bedre, men er litt redd for å spise smør for vil ikke legge på meg så mye :P Selv om det er sånn soft flora så er det jo mye fett?

Soft flora på skiva hjemme. Bremykt på jobben.

Er ikke smøret som har gjort meg overvektig, for å si det mildt.

Jeg har nylig begynt å like smør igjen, men da kun på rista brød, loff og noen ganger på brød til suppemiddagen. Jeg slutta å spise det på slutten av barneskolen, fordi jeg trodde jeg ville legge på meg av det :p Spiste det ikke på nesten 10 år før jeg sakte, men sikkert har prøvd meg litt igjen. Synes enda ikke det er så godt, og hvis det er mer enn et tyyyyynt lag så vokser maten i munnen min og jeg klarer ikke å spise mer :p

Spiser ikke brød, men bruker smør på alt annet. Skal begynne å kjøpe inn bremykt når deres soft flora pakke er over.

Nei ,jeg har ikke hatt smør på skiva på flere år! Ikke fordi jeg er redd for å legge på meg, men føler ikke helt behovet. Nok med pålegget liksom...

Ja, jeg synes det er så tørt uten. Alternativet for meg er majones, og jeg tror neppe det er noe sunnere :P Jeg er vokst opp med det, derfor er det normalt for meg. Ser trist og tørt ut med ei tørr brødskive og en skive ost liksom. Syltetøy og søte ting liker jeg ikke på brød, men ville nok kanksje ikke hatt smør på hvis jeg skulle spise nugatti eller syltetøy eller sånne ting.. smøret er mest for at det ikke skal være så tørt :) Og så liker jeg smaken, men det er jo en vanesak. Mange ting jeg liker smaken av men jeg måå jo ikke ha det på skiva, så det er ikke grunnen egentlig :) Bremykt, bruker jeg, og Soft Flora. Litt alt ettersom :)

Må ha smør på brødskiva ja. Får jeg ikke det, lar jeg heller være å spise brød.

Liker bare smør på rista brød, ellers er det om brødet er veeeeeeeeeeldig tørt.
Småen liker ikke smør på skiva hu heller og nekter å spise om det er smør på.

Ækte meierismør....sånn sætersmør:) Gidd ikke spis sånn slankeskvip som ikke smaka ordentlig:)

Liker bare smør under pålegg som ikke skal smøres på......altså ja til smør under salami osv, nei til smør under leverpostei og kaviar.......

Jeg bruker ikke smør. Grunnen er at da jeg begynte å smøre maten min selv, så var så lat at jeg ikke orket å ha på smør. Gikk mye fortere å bare slenge på ei skinkeskive. Så nå har jeg ikke behov for smør på skiva. Men hvis jeg spiser loff til grytrett e.l så har jeg på litt smør.

Må ha smør på brødskiva ellers smaker det ikke noe godt. Brukte bestandig soft før men da jeg gikk gravid byttet jeg til vita hjertegod lett, og bruker den fortsatt.

Spiser ikke brød, men har det på knekkebrød.. for å få pålegget til å henge fast.. :P

Og som noen sa litt her oppe.. Det er ikke smøret som har gjort meg feit...

Labambie skrev:
Må ha smør på brødskiva ja. Får jeg ikke det, lar jeg heller være å spise brød.

Må ha smør, syns brelett er knall godt :-D
Har det under alle pålegg.
Uten smør gidder jeg ikke spise brød, tørt og kjedelig.

Må ha smør på om det ikker er smørepålegg. Noe må liksom være smurt på. Har stort sett ost på, og da smaker det mye bedre og er ikke så tørt. Og om en ikke skal ha pålegg på må en ha smør. Alternativet for meg er også majones, som ikke er så mye sunnere i lengden. Og som andre har sagt før er det ikke smøret som har gjort meg feit....

Ja! har vi ikke smør, spiser jeg heller ikke brødskive :)

Smør er det værste jeg vet! Brekker meg om jeg spiser det.

Jeg bruker aldri smør, jeg sluttet å like det en gang på barneskolen, syns smør smaker utroooolig kvalmt.

Åja MÅ ha det, orker ikke tørr skive og ost eller pølse på.

Brelett er det beste smørret på skiva:) mye:)

Husker på skolen var det mange jenter som plutselig ikke likte smør, men tror det var sånn "jeg vil ikke bli tjukk bølge som gikk"

Back
Topp