Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sitter og vurderer om jeg skal ta min rosa collegegenser, eller om jeg skal ta darlingens - som ikke er rosa, men som passer bedre til buksa jeg har på meg [8D]
Hender jeg slenger på meg en av hans t-skjorter når vi bare skal subbe her hjemme,ja. Og har vel slengt hans jakke på meg når jeg skal ut med søpla eller hente ved eller post [;)]
nei, han er ganske mye rundere enn meg, så de passer nok ikke. men har kuppet noen t-skorter som har vært for små til ham som han har vunnet i konkurranser og slikt da:)
[8D]ups er de bare meg som bruker bokser eller trening boksene genser te skjorte
sokker jakke sko nesten alt hihih vis eg ikke bruker under tøy oxo er de fordi de
er privat heheh..[:-][:-]
Sambo har vel kjøpt 4-5 kosebukser til meg fordi jeg alltid stjeler hans.... og det gjør jeg enda [:-][8D].
Deilig med litt store gode klær med god lukt i når man er i litt dårlig form og sånn. Sover ofte i t-skjortene hans også. Og finner jeg ingen sokker, tar jeg hans.. .de er jo bare sorte allikevel. hihi
Her bruker me alt om kvarandre, alt som passar, bukser, gensere, skjorter, boxere, sokker - alt som passer blir brukt av den som trenger det. Me har alt i eit skap, og kven som eigentleg eiger kva her, er mista oversikta over for lenge sidan. [:)]