Bruker dere refleks i vintermørket?

Bruker refleks ja :) men er alltid en liten omstillingsperiode hvor jeg ofte glemmer det! Har vel noe med at vi ikke bruker refleks når midnattssola er tilstede ;)

Jeg nøyer meg med et refleksbånd rundt armen, jeg kjører tross alt fra dør til dør. Bruker vest om jeg går ut med hunden, og hunden selv har også vest, det er reflekstråd i båndet også.

Barnevogn har jeg ikke lenger, men jada, reflekser der også.

Ungene har vest på seg begge to, og helt hva mannen har er jeg usikker på, men trolig vest han også, de skal parkere på skolen, inn og levere eldstemann (påbud om rekfleksvest eller et refleks på hver side av kroppen kom i meldemappa i går) og videre til bhg og over parkeringsplass der også, parkeringsplasser hvor det er mange biler på en gang.

Ja det bruker jeg, både små og store må bruke refleks i mørket her i huset! ;)
Etter jeg fikk lappen selv, ble jeg oppmerksom på hvor vanskelig det er å se personer uten refleks i mørket -det er utrolig skummelt hvor vanskelig det er!! :o

Nei det er sjeldent, men jeg må bli flink til det :) Bor i et nabolag der alle er skikkelig flinke til å bruke refleks :D

Både vi og hundene bruker refleks :)

Vi bruker reflekser ja. Ungene fikk nettopp hver sin nye vest av barnehagen (som hadde fått av Rimi). De er veldig opptatt av å ha de på :)

Bruker alltid refleks når jeg er ute å gå i mørket. Har egen refleks hette til vognen om vi triller i mørke/skumring!

Bruker refleks på meg selv, bikkja og barnevogna! Irriterer meg grønn over de jeg møter uten som går langs mørke/dårlig opplyste veier!

Har (og brukar) refleksvest og refleksband på hendene, og hodelykt om det er veldig mørkt. Pluss ein del refleks på vogna, samt refleksvest på mini som sitt i vogna :D

Jeg bruker reflekser som henger på jakken i tillegg til bånd rundt armer/ankler. Tar buss til og fra jobb, og synes det er greit at bussjåføren kan se meg på holdeplassen. Vognen til småen har masse refleks på, og jeg vurderer blinkende lys i tillegg...de er lettere å se i f.eks regn og snø.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Refleks på alle familiemedlemmer og vogna får og. Refleks, lysdioder og hodelykt hvis vi er ute i mørket.

JA! Bruker alltid refleks både selv og på ungene. Klikker i vinkel på folk uten refleks selv.

Ja har vel 5 reflekser på jakken min.

Alltid! Og jeg er så glad for at det er påbudt med refleks nå og at man får bot uten den!

Bruker refleks dersom jeg ikke har noe på jakken, og refleksvest utenfor byen og der det er opplyst;)

Back
Topp