Bruker dere pulk?

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Jeg lurer på om det er mange som går på ski med barn i pulk her?[:)]
Evt. noen som har erfaring med dette? Jeg vurderer å kjøpe en nå, blir jo ikke så mye skiturer i vinter uten vil jeg tro..

Liker barnet ditt å sitte i pulk? Er den verdt pengene?[;)]

Vi har nordicab,kjøpte helårspakken så det er både joggevogn,sykkelvogn og pulk. Den er dyr men angrer ikke ett sekund. Det mest positive med denne pulken er at den kommer opp fra bakken,slik at pulken ikke ligg nedpå snøen. Nordicab.no

ORIGINAL: maddison

Vi har nordicab,kjøpte helårspakken så det er både joggevogn,sykkelvogn og pulk. Den er dyr men angrer ikke ett sekund. Det mest positive med denne pulken er at den kommer opp fra bakken,slik at pulken ikke ligg nedpå snøen. Nordicab.no

Den er fin, har kikket på dem før! Men siden jeg har god vogn som jeg kan jogge med + sykkelvogn fra før av kommer jeg nok til å gå for Fjellpulken tenker jeg.

[:)]

Vi har Fjellpulken, og liker den veldig godt. Men vi har ikke tvillingpulk da, skulle gjerne hatt det. Vi bruker den ikke mye, men er uunnværlig på alle skiturer for vår del.

Har lagt et lag isopos i bunnen, samt lammeskinn oppå der. Og så har vi tepper/poser som de sitter i, slik at de ikke blir kalde. Den isoporen gjorde mye.

ORIGINAL: Pijah

Vi har Fjellpulken, og liker den veldig godt. Men vi har ikke tvillingpulk da, skulle gjerne hatt det. Vi bruker den ikke mye, men er uunnværlig på alle skiturer for vår del.

Har lagt et lag isopos i bunnen, samt lammeskinn oppå der. Og så har vi tepper/poser som de sitter i, slik at de ikke blir kalde. Den isoporen gjorde mye.

Hørtes smart ut med isopor som isolasjon ja![:)]

Tvillingpulk er sikkert veldig greit når man har to små, men ser for meg det blir veldig tungt å dra om man ikke er i veldig god form da?[8D][:D]

Vi var på tur med pulken senest i dag og snuppa elsker å sitte i den [:D] Tar seg gjerne en lur oppi der og ho[:D] Absolutt verdt pengene.

Vi har Fjellpulken og minstemann elsket å sitter der i fjor vinter. Sov som en stein mye av turene, og satt bare og kikka og fulgte med når han var våken. Har ikke vært på ski enda i år, men regner med han syns det er greitt å sitte der i år også siden han elsker å sitte i vogna.

Vi har gått mye med Nicholas i pulk. Han har stort sett sovnet når vi har gått turer. Noen ganger har han sittet der og bare kost seg. Aldri vært noe mas eller tull i allefall. Og god trening for mor og far som drar[:)][:)]

Jeg synes det er synd det ikke blir turer med pulk denne vinteren da snuppa blir for liten. Men neste år igjen derimot....

Vi har brukt denne hjemme

Og fjellpulken på pappas hytte. Er fornøyd med begge to[:)]

Barn + skitur + pulk = kjempe kos[:)][:)]

Vi har Norpulken og er veldig fornøyd med den. Synes det er bra at den har hel kalesje, det skjermer for vind og nysgjerrige hunder... Den har tjukk varmeisolerende plate i bunnen. Vi har brukt den mye til alle tre barna.

Vi har hatt fjellpulken i 6år nå, er fornøyd med den, eneste jeg savner er festesystem på fotenden(mulig det er noe slikt på de nyere modellene.)
Elstemann sov konstant på skitur, havna han i pulken så kunne han godt ha en dupp på 6timer. Vi hadde ikke berga uten pulk! Kommer sikkert til å bruke den til yngstemann er 4,5. Etter det vil den vel bli brukt til frakt, så den er absolutt verdt pengene.

Back
Topp