Bruker dere parfyme?

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
jeg bruker egentlig ikke nå når han er liten. men i dag tok jeg på meg litt før jeg skulle ut

Jeg bruker en parfyme spraylotion jeg har på skuldrene. For der ligger ikke hun. Hun har hvertfall ikke reagert på det :)

jeg og savner det❤tok derfor på litt i dag. men var så dum og ta på brystet... der ligger jo han mye.. men går sikkert fint.

Nei, bruker ikke. Men bruker lite til vanlig pga jeg jobber på sykehus. Der har vi forbud :) så har kun blitt til fest de siste fem årene ;)

Nei. Er jo allergiforebyggende å holde seg unna nå første året. Samboer bruker da, men han er ikke så mye med henne. Så tror det går bra:)

syntes de er vell på tuppa alt er jo farlig no til dags.... verden er blitt en smule hysterisk mener jeg. sikter ikke til parfymen men de finner jo hormonforstyrrende midler i så mangt. jeg blir sprø.. hold dere unna pampers sine våtservietter for de er blant de med hormonforstyrende midler ☺☺

Bruker ikke parfyme og har kun på deo uten lukt :) Har ikke orket parfyme i svangerskapet heller. Ble bare uvel av det :o

Bruker ikke parfyme, men savner det.
Har hørt at baby kan bli forvirra av parfyme lukten. De kjenner hvis mor igjen på lukt, så var anbefalt å ikke bruke det sånn at baby ikke blir forvirra.

Back
Topp