Bruker dere myggnetting på vognen nå?

Jeg må faktisk kjøpe nytt, det jeg har passa ikke på sportsvogna! [&:]

ORIGINAL: Rico82

Ja bruker den alltid. 

vi bruker den alltid når han sover ute i vognen sin...

ORIGINAL: pippen79

Jeg bruker ALLTID myggnetting på vogna. Her er det mye katter og tar ikke sjangsen på å la vogna stå uten myggnett når lillegutt sover [:)

Her også!!

ORIGINAL: AnaBanana

Han liker ikke sove i vogna noe særlig, så han er ikke ute alene. Sålangt har det ikke vært mye mygg og drit ute når vi har gått, så har ikke sett behovet.

For dere som bruker myggnetting mot katter, det finnes eget kattenett som er mer grovmasket som kattene hater. Myggnetting kan de lett få opp hvis de ønsker det nok

Jeg har tenkt på at myggnettingen sikkert ikke er 100% sikker mot katter, men vi har jo babysitteren i vogna og jeg ser til henne gjennom kjøkkenvinduet hver eneste gang jeg hører en lyd - nettopp med tanke på katter og sånt. Hvis jeg ikke kunne hatt vogna slik at jeg kunne se den innefra ville jeg nok investert i sikrere nett. [:)]

ORIGINAL: IdaK

ORIGINAL: AnaBanana

Han liker ikke sove i vogna noe særlig, så han er ikke ute alene. Sålangt har det ikke vært mye mygg og drit ute når vi har gått, så har ikke sett behovet.

For dere som bruker myggnetting mot katter, det finnes eget kattenett som er mer grovmasket som kattene hater. Myggnetting kan de lett få opp hvis de ønsker det nok

Jeg har tenkt på at myggnettingen sikkert ikke er 100% sikker mot katter, men vi har jo babysitteren i vogna og jeg ser til henne gjennom kjøkkenvinduet hver eneste gang jeg hører en lyd - nettopp med tanke på katter og sånt. Hvis jeg ikke kunne hatt vogna slik at jeg kunne se den innefra ville jeg nok investert i sikrere nett. [:)]

sign! Jeg bruker også alltid myggnettinga[:)]

ORIGINAL: Hjertejenta

ja har gjort det lenge jeg...[:)]

Samme her:) Brukt det omtrent hele tiden. Hun sover ute i vogna, og det er en del katter her... Har babycallen i vogna, så hører om det er noe form for bevegelse i vogna..

Jeg bruker ALLTID myggnetting på vogna. Her er det mye katter og tar ikke sjangsen på å la vogna stå uten myggnett når lillegutt sover [:)
her og..

tenker også på fugler når lille sover ute, så nettet er alltid på:) 

Ja, vis hun sover gjør vi det, men når hun sitter opp på tur ogsån så har vi den ikke på.

Sign og her har det rukket å kommet både veps og humle...

ORIGINAL: Rico82

Ja bruker den alltid. 

sign

Back
Topp