Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rico82
Ja bruker den alltid.
ORIGINAL: pippen79
Jeg bruker ALLTID myggnetting på vogna. Her er det mye katter og tar ikke sjangsen på å la vogna stå uten myggnett når lillegutt sover [:)
ORIGINAL: AnaBanana
Han liker ikke sove i vogna noe særlig, så han er ikke ute alene. Sålangt har det ikke vært mye mygg og drit ute når vi har gått, så har ikke sett behovet.
For dere som bruker myggnetting mot katter, det finnes eget kattenett som er mer grovmasket som kattene hater. Myggnetting kan de lett få opp hvis de ønsker det nok
ORIGINAL: IdaK
ORIGINAL: AnaBanana
Han liker ikke sove i vogna noe særlig, så han er ikke ute alene. Sålangt har det ikke vært mye mygg og drit ute når vi har gått, så har ikke sett behovet.
For dere som bruker myggnetting mot katter, det finnes eget kattenett som er mer grovmasket som kattene hater. Myggnetting kan de lett få opp hvis de ønsker det nok
Jeg har tenkt på at myggnettingen sikkert ikke er 100% sikker mot katter, men vi har jo babysitteren i vogna og jeg ser til henne gjennom kjøkkenvinduet hver eneste gang jeg hører en lyd - nettopp med tanke på katter og sånt. Hvis jeg ikke kunne hatt vogna slik at jeg kunne se den innefra ville jeg nok investert i sikrere nett. [:)]
ORIGINAL: Hjertejenta
ja har gjort det lenge jeg...[:)]
ORIGINAL: pippen79
Jeg bruker ALLTID myggnetting på vogna. Her er det mye katter og tar ikke sjangsen på å la vogna stå uten myggnett når lillegutt sover [:)