Bruker dere mye sexy undertøy?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Jeg bruker ikke akkurat matchende sexy undertøy hver dag,men prøver innimellom å gjøre meg litt finere under :) Også litt for meg selv.. Hva med dere ? :D

Uff nei, ikke nå. Her går det i komfortable amme-bh-er og myke truser :p
HAHA

Signerer Fru H :) men mannen skulle ønske jeg brukte mer sexy undertøy til tider ;)

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Ja det skulle min ønsket også! =)
Han får bare vente litt !

Jeg går en del med blonde hotpants, til sambos store fornøyelse:p He he. gjør det fordi jeg liker selv og føle meg vel:) På natta sover jeg som regel uten undertøy, for synes det er mest behagelig:) Bruker amme-bh da, for ellers renner melka i hele senga!

Jeg gikk alltid i sexy undertøy før, men under graviditeten forelsket jeg meg i mammatrusene som jeg fortsatt stort sett bruker. Prøver å ha sexy undertøy noen dager så ikke mannen skal føle at han bor sammen med en gammel dame..haha ;-p men det er altfor sjelden jeg pynter meg under nå for tiden!

Her er det bare sorgen :p hehe Hadde jeg ikke ammet, så hadde det kanskje vært annerledes, men det er ikke aktuelt å knote med en vanlig BH annenhver time :p

Min kjære er litt snurt for at jeg har begynt å sove med undertøy, men det blir jo så mye gris i senga om jeg ikke har ammebh med innlegg. Han ga meg forøvrig MEGET eksklusivt undertøy til jul. Jeg føler imidlertid at det må spares til en spesiell anledning, og har derfor ikke brukt det enda... :p

Jeg bruker kun komfortabelt undertøy, mannen bryr seg ikke så mye om undertøy uansett:)
Brukte å sove naken før, må nå må jeg ha nattis på siden det er kaldt på rommet når jeg ammer :flower

her går det i komfortable amme-bher og mamma-hipsters :p HATER stringtruser men bruker det innimellom for mannens skyld :p Skal investere i noen nye truser som er litt penere når jeg får råd ;)

Bruker stringtruser, ja.. Eller hotpants.. Men det matcher ikkje med amme-bh´ane :P Men no har eg ingen å "pynte" meg for heller da.. Så stressar ikkje så mykje med det :)

Back
Topp