Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey. Vurderer sterkt å prøve det. Synes så synd på lillegutt!Bruker det og semper dråper - virker som baby får ting lettere ut nå enn tidligere og virker også litt roligere.. ☺
Okey. Da skal jeg kjøpe miniform i morgen. Alt for at lillegutt skal få sove bedre både dag og natt ❤ Hvor kjøper du fennikelte?Vi bruker miniform før hun legger seg på natta, hun presser mye mindre på natta enn på dagen. Så ligger hun på venstre side slik at lufta får hjelp å komme ut. På dagen får hun fennikelte,det hjelper også, og hun får lettere ut lufta.
Takk for svar ❤Bruker minifom, synes det hjelper på luftsmerter. Dette skriver Apotek1 om minifom:
Minifom (inneholder dimetikon): 10 dråper gis med skje før hvert måltid.
Det kan ta et par døgn for å få full effekt. Minifom dråper har vært brukt til spedbarn i en årrekke, men det mangler dokumentasjon i forhold til virkning. Minifom skal virke ved å fjerne luftbobler i barnets tarm. Legemiddelverket frarådet tidligere ukritisk og langvarig bruk av dette middelet til små barn. Dette var begrunnet med innhold av konserveringsmidlene propyl- og butylparaben. Disse konserveringmidlene er nå fjernet fra produktet og det er derfor ikke lenger grunn til å fraråde bruk.
Vi gir semper dråpene en gang om dagen! ☺ minifom til ca. 3 måltider, første gang sammen med semper dråpene og to ganger til i løpet av dagen.. ☺Okey. Vurderer sterkt å prøve det. Synes så synd på lillegutt!
Jeg kjøper det på sunkost. For noen år siden hadde de det på apotek1 også, men fant ikke der nå.Okey. Da skal jeg kjøpe miniform i morgen. Alt for at lillegutt skal få sove bedre både dag og natt ❤ Hvor kjøper du fennikelte?
Det var livreddende her! Brukte det i en periode hvor lille gråt og hadde mye vondt. Det hjalp henne så myeOkey. Vurderer sterkt å prøve det. Synes så synd på lillegutt!
Har vært å kjøpt inn i dag. Så er spent på hvordan det vil fungere for lillegutt. Hvordan gir du det? Skjei?Det var livreddende her! Brukte det i en periode hvor lille gråt og hadde mye vondt. Det hjalp henne så mye![]()
Kjøpt inn i dag faktisk. Drikker min første kopp nåPrøvd amme - te?
Har vært å kjøpt fennikelte i dag. Hvordan gir du det å hvor mye?Vi bruker miniform før hun legger seg på natta, hun presser mye mindre på natta enn på dagen. Så ligger hun på venstre side slik at lufta får hjelp å komme ut. På dagen får hun fennikelte,det hjelper også, og hun får lettere ut lufta.
Jeg gir på medisinsprøyte 2,5-5ml 2 ganger om dagen ca. Har hørt noen gir på skje 5-10 ganger om dagen.Har vært å kjøpt fennikelte i dag. Hvordan gir du det å hvor mye?![]()
Har du prøvd sukkervann forresten?Jeg gir på medisinsprøyte 2,5-5ml 2 ganger om dagen ca. Har hørt noen gir på skje 5-10 ganger om dagen.