bruker dere mei tai?

mamsen80

Andre møte med forumet
En venninne av meg syr å selger til hele verden, og prøver å friste meg. De er skikkelig nydelige, og hun har fått masse skryt av de, men jeg er litt skeptisk.....er det vanlig å bruke mei tai nå? bruker dere det? er det trygt? Hun sier de er veldig trygge, og at det er mange som bruker sånne nå. Hun selger via nettet, og er en veldig god venninne, så jeg bør vel stole på henne.....men jeg er alltid så skeptisk til noe nytt[:D]

Jeg kjøpte en til 500kr og den var kjempe stilig, men fikk det liksom ikek til jeg..slet med å få til å knute og syns båndene ble for korte og endte med at jeg aldri brukte den [8|]

Tungt å bære også [:D]

Kan du ikke låne en av ho og prøve?

Jeg bruker mei tai og elsker det! Når man bare får til knytinga riktig så det blir behagelig kan man bære i timesvis. Sønnen min storkoser seg når han får komme opp i meitaien[:)]

jeg bor et stykke unna, så jeg må evt få henne til å sende en til meg så jeg får prøvd. Jeg har bare hjemmesiden/nettbutikk adressen hvor jeg ser bilder av dem, og det blir vel ikke nok! Jeg synes de ser knall tøffe ut, og har lest litt om knyting og sånt.....det ser jo ganske greitt ut.....flere som har prøvd? dere som har mei tai......hvilke merke?

jeg har og jeg bruker!!![:D] kjempepraktisk!!

jeg har en baby hawk fra lotusbarn.no

Har brukt min MT mye, mye bedre enn både ergo bæreselen og babybjörn.

Jeg har båret Lillebøllen i meitai siden hun var 8 uker. Nå veier hun over 9kg, men jeg kan fortsatt bære henne på magen over lengre tid og på ryggen enda lengre uten at det kjennes tungt og ubehagelig. Lillebøllen trives kjempegodt oppi, og kan følge med på alt som skjer mens hun sitter trygt og godt nært mammaen sin, eller den som bærer da.

Det som er viktig for at det skal være behagelig å bære i meitai, er å få strammet godt og knyttet riktig. Det krever litt trening, og babyen kan også bruke et par-tre ganger på å bli vant med å sitte i en meitai, særlig hvis de kun er vant med å ligge flatt i vogn eller dingle i en BabyBjørn.

Flere og flere får øynene opp for at det finnes andre og mer behagelig bæretøy enn BabyBjørn, og det er flott!!

Jeg har Taitasi, Hønemor, Filiokus og Grisefanten. Jeg har også prøvd Zitai og Goklompen, de er også gode!

så flott at du har prøvd så mange.....hvilken synes du er best? venninnen min selger disse http://www.carinabrennvolleng.blogspot.com/ ....hun har solgt mange både her i norge og utlandet. Taitasi har jeg hørt snakk om, er den bra? Hvor mye er det normalt at en mt koster?

baby bjørn er noe drit[:-]synes jeg....får vondt i ryggen med en gang!

Jeg liker best Grisefanten og Taitasi, men de andre er også veldig gode. Zitaien er vel den som passet meg minst. Bebinær har jeg hørt mye godt om, men ikke fått prøvd ennå. Synes den brune med røde hjerter er så fin!

hmm....brun med røde hetter? finner ikke den....

hettene skulle være knall sier de som kan dette...hehe! Jeg har ikke sett så mange forskjellige hetter, men det er det kanskje?! Mye å sette seg inn i!

Jeg sendte en sms i sted til henne for å si at jeg hadde lagt ut link her, og det var heldigvis ok[:D]....hun trodde dere skulle få problemer med å overtale meg.....lovte skikelig rabatt til de som greide det [:D]

vi har det og har brukt det endel..
Liker den mye bedre enn bæresele!
Det samme syns småen, han hatet babybjønen, men mai taien er han kjempe fornøyd i [:)]

Tar liten plass både hjemme og på tur, og grei å ha med når man ikke alltid har vogna lett tilgjengelig.

I sommer sovnet småen på flyet til Slovakia, og i stedet for å bære på han eller vekke han så brukte vi mai tai, og han sov gjennom alt styret med å hente bagasje og lignende!!

Ypperlig!!

Ja, bærer i MT og Koseprinsen elsker det. Jeg syns det blir litt tungt å bære lenge, men da tar jeg heller en pause. Jeg kjøpte min brukt, men har lyst på en ny, og så har jeg lyst på en ergosele. [:)]

ja den var jo nydelig.....men den er vel solgt?! Jeg kunne tenkt meg noe rosa eller lilla for de så sommerlig ut. Tror jeg må ha en etter hvert[:D]....dersom du kjøper, så hils fra meg å si at du skal ha rabatt[:D]. Dere får sikkert rabatt alle sammen som har svart meg og hjulpet meg litt....for hun har lenge prøvd å friste meg[:D]....morsomt å se at så mange bruker det. Hun sa det var veldig populært med mei tai. Bruker gjerne 800-900 kroner på en mei tai hvis den er god enn på en baby bjørn som er dyrere og tragisk å bære i

ja jeg bruker  og syr

Om det er vanlig, driter jeg i. Det er behagelig!

Det er mye bedre å bære i meitai enn i BabyBjørn, både for den som bærer og for babyen selv. I meitai kan du bære både på magen, ryggen og faktisk også på hoften. Meitaien kan også brukes til barnet er 3-4 år og ikke har lyst til å bli båret[:)].

Jeg synes du skal ta sjansen jeg[:D]!

ng, ikke skyt meg

ORIGINAL: Hormonella Olsen

hadde jeg ikke hatt meitaien hadde jeg daua! Den var gull verdt under kolikk perioden, og nå er den kjekk til å ha henne med hit og dit. God å bære i, det virker behagelig å bli båret i den, også overfladiske meg syns det er ett kjempepluss at det finnes så mange unike og vakre mei taier, og i flere forskjellige prisklasser også.
BB syns jeg er kjedelige å se på, fullstendig overpriset og det virker rett og slett stivt og ubehagelig...MIN mening, ikke skyt meg[:D]

BB....mener du da baby bjørn eller?[8|]

ja baby bjørn er helt grusomme å bære i. Jeg har prøvd sjal, og det var jo himmelsk i forhold[:)]

Back
Topp