Bruker dere mammatruser?

ORIGINAL: Marlene89

Nei [8D]

Nei det har jeg faktisk aldri tenkt på [:)]

Bruker blonde-stringene fra cubus jeg [:D]

ORIGINAL: Marlene89

Nei [8D]

JA.. gjort det lenge... klarer ikke å gå med truse under magen.. eller la meg omformulere det.. under navelen...hehe..!!
Sliti litt med å finne.. H&M hadde noen fine sist jeg gikk gravid, men ikke nå lenger.. Må nemlig ha Kingsize.. er like mye stoff i en tskjorte strl small..hehe!

Så noen nevnte Lindex her.. må sjekke ut der!!

Nei,bruker alt jeg gjør til vanlig[:D]
Er ikke glad i å ha ting over magen..hehe,så det e mye bedre med en string/bokser/hipster..gikk kun med det sist også[:)]

ORIGINAL: Kraaka

JA.. gjort det lenge... klarer ikke å gå med truse under magen.. eller la meg omformulere det.. under navelen...hehe..!!
Sliti litt med å finne.. H&M hadde noen fine sist jeg gikk gravid, men ikke nå lenger.. Må nemlig ha Kingsize.. er like mye stoff i en tskjorte strl small..hehe!

Så noen nevnte Lindex her.. må sjekke ut der!!

Ja, Lindex har noen som jeg hvertfall synes er veldige gode - de er store og gode og rommer hele magen, foreløpig hvertfall [;)] Kjøpes i 2pakk til 129 kr tror jeg det var [:)] Sorte og hvite...

Trykket ja, men jeg bruker begge deler.. Har en som går langt opp på magen, ellers lave mammatruser
og vanlige [;)]

Nei, har kjøpt noen som er en str større enn vanlig. Men det går da helt greit å ha truser under magen. Bukser derimot klarer jeg ikke ha hengende under. Da føler jeg at de detter av[;)][8D]

Back
Topp