Bruker dere mammatruser?

namba

Forumet er livet
[;)]

nope

her går det i bjørnborg og de som blir solgt på vero moda :D

Nei [8D]

Nei [8D] Men har blitt mer boxere/hipsters og mindre string....

Kjøpte meg faktisk en 3-pkn med mammatruser på HM. De ser egentlig ut som helt vanlige hipster-truser, så har ikke kjøpt flere. De vanlige trusene mine passer like godt enda.

ORIGINAL: gullemitt09

Nei [8D] Men har blitt mer boxere/hipsters og mindre string....

Samme hær [:)]

Jeg MÅ ha skikkelig mammatruser!! Eller "stormtruser" som mamma kalte det før [;)] Leita lenge før jeg fant noen som duger, men på Lindex fant jeg noen og de kan jeg få opp på hele magen [:D] Skikkelig sexy og herlig [;)] Klarer ikke at noe strammer eller er i nærheten av å stramme nederst på magen, så mammatruser er nødvendig for meg. I tillegg har jeg kjøpt i "str hest" også [;)]

Mammatruser har faktisk ikke tenkt på det engang. Et godt tips er Sloggi Lace Hipster. Ingen skarpe/tydlige kanter, også er de helt fantastisk myke! Er sånne sorte/hvite hipsters i microfiber med myk blondekant.

Perfekt under svangerskapet og etter fødsel! Men liker dere å ha trusene opp til navlen / over navlen, så er de for lave.

Se her: http://www.underverker.no/Hipster+m%2Fblonde+fra+Sloggi.b7zFA-xfZ0B-hTN9OCT-tRJ6lVBt6705hRDY1g.ips
Men de var dyre på denne siden da, kjøp heller i butikken eller et annet sted (Reimers og Cubus har de).

Hehe det er faktisk første gangen jeg har hørt om det nå[8D]
Så nei det bruker jeg ikke , kommer nok ikke til å bruke det heller..[8|]
Synes stringa og hotpantsene passer godt enda jeg , strammer ikke siden di er under magen alikevel[8D][;)]

Har noen jeg har fått men ikke brukt de. Bruker stringene som jeg vanligvis bruker.

Nei takk[:D]

ORIGINAL: Belkin

Jeg MÅ ha skikkelig mammatruser!! Eller "stormtruser" som mamma kalte det før [;)] Leita lenge før jeg fant noen som duger, men på Lindex fant jeg noen og de kan jeg få opp på hele magen [:D] Skikkelig sexy og herlig [;)] Klarer ikke at noe strammer eller er i nærheten av å stramme nederst på magen, så mammatruser er nødvendig for meg. I tillegg har jeg kjøpt i "str hest" også [;)]

Stormtruser!Hehehe!!

ORIGINAL: Belkin

Skjønner deg godt. Det beste er jo å ha undertøy og klær på som er behageli å gå med og at det ikke strammer.

Her holder det med hipster og boxer, mens string takler jeg ikke å gå med. Klarer ikke noen klær som strammer.

nei, jeg har noen gode elastiske noen![:D]

Mammatruser er sånne som rommer magen, som er store nok til å dras over magen.

Jeg bruker mine vanlige truser og gjorde det under forrige svangerskap også. jeg følte aldri at trusene strammet så jeg føler ikke behov for mammatruser.

ja, og det har jeg gjort lenge... jeg liker skikkelig mammatruser som går over magen jeg, de vanlige trusene mine gikk litt opp, og da rullet de seg bare ned igjen når jeg begynte å gå

nope [:)]

Back
Topp