Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
..på de små, nå som det er 20 varmegrader ute? Hadde på Marcus en tynn bomullslue i dag, men det virket veldig varmt[8|] Hvor lenge bruker man lue egentlig, når det er så varmt som nå?
Det har jeg også tenkt litt på, siden Ludvig HATER å ha den på og dessuten er veldig varm av seg... Har latt være å ta den på noen ganger, så lenge det ikke blåser, og han har jo så masse hår også, så det isolerer vel litt?? Så lenge de ikke får så mye direkte sol på seg, så kan vel ikke det gjøre noe?
har hørt at det er lurt å bruke lue det første leve årt uansett vær..nå som det er så varmt så bruker jeg en tynn lue og det kommer jeg til å bruke hele sommeren og..veldig lett for di små å få ørebetenelse og slikt..det er jo ikke mye hår på det lille hode som beskytter.
Her er det uansett ikke så veldig varmt nå, så jeg bruker en bomullslue med litt tykkelse på. Men så har jeg funnet ut at Petter ikke er spesielt varmblodig av seg. Men som de andre sier, så er jeg litt redd ørebetennelse, så jeg blir nok å bruke lue lenge enda ja. I sommer er det kanskje nok med en caps eller noe i den duren. [;)]
Bruker tynn bommulslue på Marie, med de andre to brukte jeg lue alltid da vi var ute til de var minst 1 år. Veldig redd for at de skal få problemer med ørene om de får trekk på dem.
Jeg bruker lue nå når han er så liten uansett. Men må nok kjøpe en enda tynnere enn han har nå. Skulle ønske han slapp, for han beveger hodet en del når han sover i vognen og da må jeg passe på at lue ikke går ned i øynene..... da blir han så irritert he he