Bruker dere kuldekrem?

Moo

Gift med forumet
http://www.tv2.no/gmn/-kuldekremer-kan-virke-mot-sin-hensikt-3097745.html

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

man går uansett ikke ut med ungene i 20 minus grader, det burde alle forstå.

ved ned til 10minus funker kremen helt supert..

snakk om hysteri sier bare jeg![8|]

Hvordan skal man da få barna i barnehage?
Vi har gått til bussen og så til barnehagen hver dag selv om det har vært under -20. Kan jo ikke akkurat lære barna at i dag er det kaldt så i dag slipper vi barnehage, skole eller jobb [8|]

Bare på fjellet[:)]

eg testet det sjøl engang, og det gjekk bra helt til en liten vind kom då stakk det i kinnene, så skal ikke ta det på han min vertfall.. og ikke var det så kaldt som nå heller var om høsten eg prøvdte det.

ORIGINAL: Lille Lu

man går uansett ikke ut med ungene i 20 minus grader, det burde alle forstå.

ved ned til 10minus funker kremen helt supert..

snakk om hysteri sier bare jeg![8|]

Hvordan skal man da få barna i barnehage?
Vi har gått til bussen og så til barnehagen hver dag selv om det har vært under -20. Kan jo ikke akkurat lære barna at i dag er det kaldt så i dag slipper vi barnehage, skole eller jobb [8|]

det får være opp til deg hva du gjør med barna dine, men JEG tar ikke barnet ut på tur i vogn i 20minus grader. det er faktisk ikke forsvarlig..mener JEG. inn og ut av oppvarmet bil er en ting, men å gå lange turer med vogn blir faktisk for kaldt.

Så barna dine er ikke i barnehage de da når det er så kaldt?

Det er jo derfor det er suuuperviktig å bruke kuldekrem uten vann og mineralolje!!! Og det er vel kun SebaMed sin som er uten de tingene... Klart man ikke skal bruke krem med vann i seg når det er kuldegrader!
Jeg blir faktisk ganske sjokka hver gang jeg leser de som faktisk anbefaler f.eks a-creme som kuldekrem.

http://www.drgrevepharma.no/eway/default.aspx?pid=7&trg=Main_596&Main_596=679:0:2,460:1:0:0:::0:0

Back
Topp