bruker dere krem i skjeden ?

peggy

Gift med forumet
lurer på om de er noe hjelp i å bruke en krem rundt vagina for åbli mer elastiske til fødselen ?? hva heter slike kremer og hvor får man tak i dem ??
 
Bruker ikke noe ennå. Men har hørt av ei venninne at babyolje skal gjøre susen. Hun masserte den inn hver dag, men vet ikke om det var gjennom hele svangerskapet. Hun har født 3 ganger og har ikke hatt en eneste rift... (kunne ikke dy meg med å spørre om hun noen gang ble litt ivrig med massasjen, det kunne visst skje, fikk jeg høre, hi,hi)
 
heia.
bruker ikke selv noe enda men en venninne av meg har nettop født og ho brukte jordnøtt olje en måned før og fikk så vidt en liten rift. Skal prøve det sjølv når den tid kommer. Går inn i 19 uke i morgen.. Lykke til
 
Hahahaha!!! Må si jeg brukte ikk enoe sånt sist, og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller.. Fikk en liten rift sist, sydde 3 sting, syntes ikke det var så mye å bry seg om, satser på det går like bra denne gang!![:D][:D]
 
Jordnøttolje skal funke[:(]
 
ORIGINAL: Ella

Jordnøttolje skal funke[:(]


Det har jeg også hørt, men jeg har ikke prøvd noe.. Tar det som det kommer her [:)]
 
er det bra og "kline" baby- og jordnøtt olje oppi der da??
tenker på bakterie floran og sånt.....[:D]

men man lære for hver dag som går[;)][:D]
 
Jeg brukte ingenting forrige gang og fikk kun et litet rift.
 
Brukte ikke noe forrige gang, og kan ikke akkurat skryte av at det gikk problemfritt...kanskje jeg skal prøve denne gangen?!?! Hmmm!!![8|]
 
ORIGINAL: Ella

Jordnøttolje skal funke[:(]



dette har jeg også hørt gjør susen
 
har ikke hørt at man skal smøre seg..
er det normalt?
hvor lenge før fødslen?
 
Så lenge før man vil sikkert.. Det er for å tøye og strekke ut skjeden og åpningen, så den blir mer elastisk..
 
Back
Topp