Bruker dere fortsatt gravidejeans?

Pucci

Flørter med forumet
Det begynner å bli vanskelig med klær, synes jeg. Jeg begynte med romslige gravidejeans i str 36, og har jevnt og trutt måtte øke i størrelse. Mine siste jeans var i str 42, og nå synes jeg de også er ubehagelig trange. (Det er ikke over magen det er et problem, det er lår og hofter som er utfordringen her. :oops: ) Hva i all verden skal man ha på seg? Jeg orker ikke kjoler heller, for da må jeg ha strømpebukser, og det er pyton å ha på. Strammer overalt.

Hjelp! Hva bruker dere andre av klær?

Har kjøpt to par gravidjeans i str 38, samme som jeg brukte før graviditeten. Og disse kan jeg fint bruke enda:)
Ellers bruker jeg de klærne jeg hadde før

Gravidejeans er alt for store. Den stoffbiten som skal over magen er jo alt for stor, livet er for lavt og buksen blir for fort slapp så de siger ned også, så jeg bruker vanlige jeans fortsatt, både vanlige og highwaist :)

Kjenner til problemet.. Hofter og rumpe er stadig på avveie og så har strikken i livet begynt å rulle nedover magen når eg går, den er rett og slett ikke stor nok! Haha, så motsatt problem som hun over her ;) vet ikke helt hva jeg skal gå med heller, gleder med til litt mer varme, så jeg slipper ha på så mye. Er fortsatt en frostpinne!

Jeg har gått ned i buksestr jeg da selv om jeg bare føler meg større og større :P men bruker gravid bukser daglig og holder meg til joggebukse hjemme for første gang i mitt liv :P jeg finner ingen kjoler eller skjørt jeg syntes ser bra ut på meg så holder meg til bukser. ..

Bruker fortsatt mine vanlige klær, har ikke kjøpt et eneste mammaplagg sålangt og tror jeg slipper unna ettersom det er varmere i været nå og vi går mot sommeren :)

Buksene jeg har er fra cubus og bikbok og har veldig god stretch i seg, derfor de passer helt greit enda. Ellers bruker jeg en del "jalla" bukser fra HM og cubus- som jeg kaller dem (se vedlegg) for de kan brukes både til kos og til pynt/hverdags :) ellers går det også en del i hverdagskjoler. Legger ved bilde av det og :)

Til sommeren har jeg handlet en del gode shortser, skjørt og sommerkjoler :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    138,3 KB · Visninger: 67
  • image.jpg
    image.jpg
    143,9 KB · Visninger: 63
  • image.jpg
    image.jpg
    76,9 KB · Visninger: 60
  • image.jpg
    image.jpg
    81,8 KB · Visninger: 61
Bruker fortsatt bare vanlig leggings :) håper det fortsetter sånn ut resten av svangerskapet. Ellers har jeg kjøpt meg en gravid leggings som backup :D

Jeg kjøpte to på hm, den i 36 kan jeg fint bruke enda :) problemet er stoffet rundt magen, det må ligge langs buksekanten for magen har blitt for stor :P ellers går det mer og mer i joggebukser osv når jeg er hjemme :)

Har tre gravid bukser. En i str 36 og to i str 38.

Jeg bruker gravidtights og gravidjeans som jeg kjøpte i begynnelsen! De har ikke blitt noe trangere :)

Gravidtights er tingen her. Med tunika eller lange topper over. Bruker også de samme gravidjeansene som i starten. Men den strikken over magen er litt stram. Ellers blir det joggings som jeg kan vippe under magen.

Nå har jeg ikke sett i andre butikker men de Harems buksene på H&M i basic avdelingen syns jeg er behagelige og de kan en pynte opp med div sko og smykker.
Jeg går med gravid jeans ennå, leggings med lange genserkjoler men noen dager er den haremsbuksa digg :)

Bruker fortsatt hm sine gravid jeans, men regner med at når varmen kommer så orker eg ikke ha stramme bukser på. Så har jeg kjøpt gravid bomullsbukser (brukt), som jeg bruker på jobb i barnehagen også. Som er vide og løse i beina.

Og med tanke på varmen fikk jeg tak i noen løse deilige bukser på b-young, som blir ypperlige i sommer:-)

Synes gravid-leggings/tights eller bare sånne med en bred kant oppe er gode. Har kjoler og tunika over. Har også noen gravid-joggebukser jeg liker, noen med stoff opp på magen, andre går under magen. Kjøper dem på HM, men har kjøpt noen kjoler på nett og vanlige leggings på Cubus, bl.a. Jeans går jeg aldri med ellers heller, det skal være mykt og behagelig!

Brukte det frem til for to uker siden. str 36. men strikken i livet må ligge brettet da den blir for stram over magen. er joggebukse for tiden, men tenker å kjøpe noen luftige "sommerbukser" som jeg så bilder av her i tråden :p og leggings :)

Er helt likt her!! Det blir gravidtights, maxi kjoler og gravid strømpebukser :)

Jeg har brukt gravidjeans frem til nå, men nå tror jeg det stort sett blir tights og tunika heretter. Mye mer behagelig :) Lei av å gå med trange klær

Her har eg brukt mine "vanlige" klær fram t nå :P kjøpte for noen dager siden min første gravid jeans og bruker den mye :) er i uke 29 på torsdag

Jeg skjønner at jeg må sjekke ut gravidetights, det har jeg ikke prøvd. Det flere her skriver, om å brette ned buksen til under magen, eller bruke vanlige bukser med strikk i - jeg skjønner ikke hvordan dere klarer! Hvis noe er så mye som i nærheten av å stramme rundt magen så ligger jeg strekk ut med kynnere i timesvis. Jeg burde fått meg en burka, tror jeg.

Back
Topp