Bruker dere bakepapir

Julemasa

Elsker forumet
mer enn en gang? Er dere en gjenbruker? Eller bare gnien som meg [:D] 

Altså om den er ren da...

Bruker vel nytt hver gang, er jo så sølete [&:]

Jeg bruker det flere ganger, om det ikke er fullt av søl. Det er ikke fordi jeg er gnien eller miljøbevist..bare lat og giddalaus[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg bruker det flere ganger, om det ikke er fullt av søl. Det er ikke fordi jeg er gnien eller miljøbevist..bare lat og giddalaus[8D]

Sign!

Jeg tar som oftest nytt. Men hvis det som ligger i bare er litt brukt uten søl og sånn bruker jeg det opp igjen. Litt pga jeg ikke gidder å bruke mer penger på bakepapir enn nødvendig (bruker jo litt ekstra siden jeg kjøper pizza-ark, sånne opppkuttede, er så geniale og ikke rull), gidder ikke å bytte og ser ingen grunn til det hvis jeg ikke må.

Så lenge de er rene, bruker jeg de gjerne igjen.
Men det er de sjeldent.

ORIGINAL: JuleCandy

ORIGINAL: Solaa er rød på nesa

Det kommer helt an på... Ofte jeg bruker det om igjen.. Værken for å spare miljø eller at jeg er gnien, så ingen av alternativene passet... Jeg gjør det rett og slett fordi jeg ikke ser grunnen til å kaste et som fungerer helt fint på nytt... [8|]

kommer an på hva jeg har bakt på de.. som når vibaker småkaker er d ikke noproblem og bruke ommat og ommat........

men jeg har handla meg teflon(?)bakepapir på CLAS OLSON[;)] det kan brukes haugevis a ganger..... og er sånnnon-stick opplegg...... 3 for 100!!!!
bruker mest vanlig, men genialt når jeg er tom for vanlig papir. eller til springform........ man bare kutter til en[;)]

Bruker det så mange ganger det tillater å bli brukt [:)] er litt latskap inne i bildet å tror jeg...for koster jo ikke så mange kronene heller, og ja..det sparer miljøet å!! [:D]

Back
Topp