Bruker de små body ennå? * Ny, nå MED alternativer* :D

Mamamia.

Elsker forumet
bare lurer jeg altså? Vi bruker det sånn av og til, syns det er så kjekt for da sklir det jo ikke opp så han blir kald på ryggen/magen osv.. men ser det blir mer og mer skjorter osv på oss også nå.

Det er vel som oftest bodyer, men bruker mer og mer t-skjorter og tynne gensre!

Bruker bestandig body og har egentlig ikke tenkt at det er noe alternativ å ikke bruke det. (Ikke at det er galt at andre ikke bruker det, bare at jeg egentlig ikke har vært innom tanken på å la det være.) Er vant til at de fleste barna i barnehagen bruker body til de er bortimot 3 år, hvis de ikke slutter med bleie før det, så det regner jeg med at vi også kommer til å gjøre. [:)]

Bruker både bodyer og t-skjorter. Men det har vert mest pga varmen nå i sommer. Kommer nok til å gå tilbake til kun bodyer nå som det blir kaldere temperaturer![:)]

er det noen som er sluttet med det altså? her blir vi å bruke det minst ett år til!

ORIGINAL: Løvinne74

Bruker bestandig body og har egentlig ikke tenkt at det er noe alternativ å ikke bruke det. (Ikke at det er galt at andre ikke bruker det, bare at jeg egentlig ikke har vært innom tanken på å la det være.) Er vant til at de fleste barna i barnehagen bruker body til de er bortimot 3 år, hvis de ikke slutter med bleie før det, så det regner jeg med at vi også kommer til å gjøre. [:)]

samme her[;)]

ingen som har kryssa av at de har slutta med det nei, var bare ett alternativ!

Tror vi blir å bruke mere body utover høsten og vintern vi også da! hvertfall når han er i barnehagen.

Hadde det ikke vært fordi han er såpass lang, så det er vanskelig å finne bodyer, så hadde han brukt det hele tiden..
Men siden han må ha 92/98 i bodyer, så er det ikke alle butikker som har, og der de har så blir det fort 80-100 kr pr body..
Så vi bruker mye tynne gensere fra HM til 49 kr stk vi [:)] 

Ja, alltid. Bortsett fra de (veldig få) dagene i sommer hvor det var virkelig varmt, da var det bare t-skjorte/kjole.

Body er jo kjempepraktisk så lenge de bruker bleie.

ORIGINAL: Krøsamaia

Bruker både bodyer og t-skjorter. Men det har vert mest pga varmen nå i sommer. Kommer nok til å gå tilbake til kun bodyer nå som det blir kaldere temperaturer![:)]

Samme her [;)]

Back
Topp