Bruker barna finesko?

Nei vi bruker ikke sko inne.

Snuppa på 4 år har et par, hun elsker å gå rundt hjemme å danse med de så kommer til å passe på at hun har de til jul eventuelt kjøpe nye, kjøper ikke de dyreste da.

Nei ikke på julaften. Vi er hjemme her, stort sett alene, så det gidder vi ikke :-P

Bruker ikke hos andre heller i selskap feks.

Jentene her liker å ha på pensko, kjøper sånne ballerinasko på HM bare. De har på i bursdag/jul ol hvis de vil, jeg bruker aldri sko inne selv, med mindre det er bryllup da :p

Mellomste elsker å bruke pensko, så det skal hun sikret. Jeg har en stund. Om mannen tar på dressko tviler jeg på, tror ikke guttungen har brukt sko. Lillesøster er et år til jul (eller første juledag da) så hun går sikkert ikke engang, og skal slippe sko

På julaften tenker jeg hun får gå uten sko, da er vi hjemme og innendørs. Er dog noen andre anledninger jeg har tenkt vi burde kjøpt finsko til henne, men jeg orker egentlig ikke bruke noe særlig penger på det når hun bare bruker dem en gang eller to før de er for små. Tenkte å kjøpe på HM eller lignende, siden de blir så lite brukt likevel, men fant ingen fine sist jeg kikket.

Hun har gjort, men nå blir hun 5 i februar, så hun skal få bestemme selv :)

Både sønn og datter bruker pensko i bursdager og på julaften. Evnt pene tøysko til gutten.

Blir ikke ordentlig julaften uten penklær og pensko synes jeg, og datteren min elsker pensko :) Kjøper ofte ballerinasko e lign på HM. Synes ikke de er så stive. Kvaliteten er ikke noe særlig, men så blir det jo ikke så ofte brukt.

Back
Topp