Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer du er gravidjeg brukte normal sine g tester,er 22+1 i dag.Første testen jeg tok var mye svakere en den du har tatt her.Tok også en clear blue ukeindikator etter noen dager.
er så redd for at det kan vær kjemisk, og så har jeg jo hørt så dårlig om normal sine tester, men det var det eneste jeg hadde hjemmetDen slår seint ut, så tipper du vil få 2-3 på cb digital med ukeindikator - gratulerer så mye![]()
Det er tydelig strek og ingen tvil i at du er gravidKan butikken «normal» sine graviditetstester vise feil? Jeg har fått positiv graviditetetest, som er i fra normal. Jeg syns den er veldig synlig begge strekene, eller hva? Vil dere anbefalt meg å tatt en ny test? Og et annen merkelig?
Vis vedlegget 331588
Er man forbi kjemisk når man skal ha IKM ?Ingen tvil der, gratulerer
Det vanligste med billige tester er at de slår ut seint, så du må vente en del lengre før de viser positivt selv om du er gravid. Men her er det jo ingen tvil
Falsk positiv er veldig sjelden, og så sterk strek er stort sett forbi kjemisk, så vil tro du er trygg for akkurat det. Men du kan jo ta en clearblue digital med ukesindikator hvis du vil![]()
Tror det kalles kjemisk om man mister før uke 5+0. Men jeg mistet 4+6 og kalte det sa altså.Er man forbi kjemisk når man skal ha IKM ?
Var du over IKM ?Tror det kalles kjemisk om man mister før uke 5+0. Men jeg mistet 4+6 og kalte det sa altså.
Ja. Ikm var 4+0.Var du over IKM ?
Hvordan merket du at du mistet ? Jeg er 4+3Ja. Ikm var 4+0.
Tok en test 4+5 og den var svakere, MYE svakere altså. Også begynte jeg å blø med smerter og klumper. Prøv å ikke bekymre seg så mye selv. Så lenge du ikke får en kraftig blødning med smerter så er nok alt fintHvordan merket du at du mistet ? Jeg er 4+3

Kjemisk er graviditet som bare kan detekteres kjemisk, altså ved blodprøve og ikke sees på ultralyd. Det er vel fra 5+0 man er over grensen for kjemisk hvis jeg husker riktig. Det jeg mente var vel mer at en kjemisk ofte bare streifer innom, testene blir ikke så sterke som den du har her. Jeg har trua på denne spirenEr man forbi kjemisk når man skal ha IKM ?
Kan butikken «normal» sine graviditetstester vise feil? Jeg har fått positiv graviditetetest, som er i fra normal. Jeg syns den er veldig synlig begge strekene, eller hva? Vil dere anbefalt meg å tatt en ny test? Og et annen merkelig?
Vis vedlegget 331588
Ikke en helt ny tråd dette, men hvor mange dpo evt hvilken uke var du i da du fikk så positiv test? Og gratulerer!![]()