bruke stikkpille?

87snuppa

Betatt av forumet
målte tempen på Magnus når i mårres siden han var kok var når jeg tok han opp av sengen, og den var 38,6, burde jeg gi han stikkpiller eller? Fikk vaksinen i går, så er vell grunnen til at han er så varm..

Legevakten sier at en bør vente med å gi noe for feberen til den hvertfall når 39. Er jo kroppen sin måte og takle ting på, så en må ikke begynne og fordtyrre det hvis en ikke trenger. Feber er ikke alltid en dårlig ting[:)]

okei, var det jeg lurte på.. Når man skal gi de stikkpille, hvor høy febern skal være [:)]

Så bra jeg kunne hjelpe[:)] Har akkurat hatt en syk tuppelupp her hjemme også så det var den beskjeden jeg fikk hvertfall[:D]

jepp [:)]
Tiril fikk heller ikke høy nok feber til å gi stikkpille, heldigvis egentlig [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

jepp [:)]
Tiril fikk heller ikke høy nok feber til å gi stikkpille, heldigvis egentlig [:)]

Samme med Mia, det ga seg av seg selv - etter 3 månedersvaksinen riktignok. Etter 5 månedersvaksinen fikk hun ikke feber.

Det kommer jo helt an på hva normaltemp er, har man lav kroppstempratur vil 38,6 være ganske høyt, men har man 37-37,5 er man jo varm ved 38,6 men det er jo ikke høy feber [:)]
Benjamin fikk feber etter 5 mnd vaksinen, han har normal temp på 37,6 og lå på 38,8. Han var varm, men jeg kledde av han, da gikk tempen litt ned [:)]

Jeg tok bare en sjans i natt, snuppa hadde feber på 38,3 og hun er normalt på 36,5 til vanlig. Så jeg ga ho en stikkpille og da var den nede på 37 når vi stod opp.

J sin vanlige kroppstemp er på 36.8.
Etter vaksinen var den på 38.8, da fikk han stikkpille ja [:)]

Back
Topp